خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

یووه همچنان به آزمون می‌اندیشد؛ لوفتوس گزینه تقویت خط حمله

یووه همچنان به آزمون می‌اندیشد؛ لوفتوس گزینه تقویت خط حمله
بیانکونری که در سوپرکاپ ایتالیا شکست خورد، می‌خواهد در بازار زمستانی نقل و انتقالات خودش را تقویت کند

یوونتوس وضعیت جذب چهار مهاجم از جمله سردار آزمون را بررسی می‌کند و در صورت انتقال آرتور ملو به آرسنال، آن‌ها برای به خدمت گیری روبن لوفتوس چیک از چلسی اقدام خواهند کرد.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس در خط حمله همچنان به جذب سردار آزمون از زنیت و ممفیس دیپای از بارسلونا می‌اندیشد اما این دو مهاجم تنها نام‌های لیست فدریکو کروبینی مدیر ورزشی یووه نیستند. ممکن است یوونتوس وضعیت جذب مائورو ایکاردی از پاری سن ژرمن را مورد بررسی قرار دهد اما این انتقال به پاری سن ژرمن و خود بازیکن بستگی دارد. یووه مایل است ایکاردی را به شکل قرضی از پاری سن ژرمن به خدمت بگیرد و باید با آن‌ها بر سر فرمول انتقال به توافق برسد. آخرین نامی که یوونتوس آن را بررسی می‌کند، مکسی گومز مهاجم اروگوئه‌ای والنسیا است که در 15 بازی لالیگایی فقط 2 گل زده است.

یوونتوس ممکن است در خط هافبک هم تحولاتی داشته باشد. آرسنال برای جذب آرتور ملو پافشاری می‌کند. توپچی‌ها مایل هستند این هافبک برزیلی بیانکونری را قرضی جذب کنند اما این ایده، یوونتوس را متقاعد نمی‌کند. با این حال، بیانکونری خودش را برای جذب جانشین آماده کرده است. در صورت جدایی آرتور یا یک هافبک دیگر از یوونتوس، این باشگاه برای جذب روبن لوفتوس چیک از چلسی اقدام خواهد کرد. هافبک 25 ساله انگلیسی چلسی در این فصل 19 بازی برای آبی‌های لندن انجام داده که حاصل کارش 3 پاس گل بوده است. برونو گیمارش از لیون و رناتو سانچز از لیل، گزینه‌های جانشین لوفتوس چیک هستند اما خرید آن‌ها به خاطر قیمت بالایی که دارند، خیلی سخت است.

برچسب‌ها: یوونتوس سردار آزمون لوفتوس چیک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

22 Esteghlal Fc‌1400/10/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi