خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

قلعه‌نویی: باید قبول کنیم استقلال و پرسپولیس ملی هستند

قلعه‌نویی: باید قبول کنیم استقلال و پرسپولیس ملی هستند
به گزارش "ورزش سه"، پیروزی پر گل سپاهان برابر سایپا در هفته ای که تراکتورسازی و پدیده شکست خوردند و پرسپولیس در فولادشهر مقابل ذوب آهن به تساوی رسید، سبب شد تا بار دیگر امیدهای طلایی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی با توجه به دیدار بسیار حساسی که آنها در هفته 27 ام برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارند، بیشتر شود؛ چرا که در صورت پیروزی برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ سپاهان می تواند به 2 امتیازی صدر برسد و با توجه به اینکه در هفته 28 ام پرسپولیس در تبریز باید با تراکتورسازی زخم خورده مصاف بدهد، شانس رسیدن به صدر برای شاگردان امیرقلعه نویی که انرژی و انگیزه بسیار زیادی با پیروزی 5 بر 2 مقابل شاگردان علی دایی به دست آورده اند، کم نخواهد بود.

با امیرقلعه نویی سرمربی با تجربه سپاهان در مورد دیدار برابر سایپا و اینکه این پیروزی پر گل می تواند بسیار ارزشمند باشد، حرف هایش را اینگونه شروع کرد: ابتدا میلاد با سعادت منجی عالم بشریت را خدمت همه عزیزان، شیعیان تبریک می گویم و امیدوارم همه ایرانیان زیر سایه امام عصر زندگی با آسایش و آرامشی داشته باشند.

دیدارهای من و دایی همیشه پر گل بوده است
وی در مورد بازی گفت: من یک آماری از سایت شما دیدم و خودم توجه نکرده بودم؛ اینکه بازی های من و علی دایی میانگین گل بالایی داشته است. مثلا خودم پارسال 4 بر 2 به ایشان باختم؛ 6 گل و این بازی هم 7 تا. این نشان می دهد که چقدر ما به فوتبال زیبا و روبه جلو اهمیت می دهیم. در مورد آقای دایی قبلا صحبت کردم، اما در مورد بازی باید بگویم که بازی بسیار خوبی بود. ما بعد از بازی استقلال حقمان باخت هم نبود، موقعیت های بسیار زیادی ایجاد کردیم ولی خب سخت بود. خداوند کمک کرد تا ما برگردیم. من واقعا از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم. از آن هوادارانی که به شهر قدس آمدند و 90 دقیقه تیم را تنها نگذاشتند، بیشتر از همه تشکر می کنم و خوشحالم که سپاهان در نیم فصل دوم هجومی ترین تیم است و فوتبال زیبایی بازی می کند. هر چند در بسیاری از بازی ها به حقمان نرسیدیم ولی خب ما فقط به دنبال پیاده کردن برنامه ها و اهداف تاکتیکی هستیم و امیدوارم بتوانیم 4 بازی باقی مانده هم بهتر از این بازی باشیم.

گل های نمایندگان ایران در آسیا را دوباره ببینید
سوال بعدی ما از سرمربی سپاهان در مورد انتقاداتی است که به شیوه بازی این تیم وجود دارد؛ این در شرایطی است که شاگردان امیرقلعه نویی در دیدار برابر سایپا شیوه های متفاوتی برای گلزنی داشتند و گل دوم آنها روی کار تیمی منخصربفرد ثبت شد. سرمربی طلایی پوشان در رابطه با این موضوع می گوید: کسانی که این حرف ها را می زنند دشمنان امیرقلعه نویی هستند که برای ما مهم نیستند. شما هر طور بازی کنید یک حرفی می زنند. بروید ببینید نماینده های ما در لیگ قهرمانان آسیا در هفته های اخیر چطور گل زده اند. هر سه نماینده را ببینید، من قبلا تبریک گفتم و بازهم تبریک می گویم به آنها؛ اما ببینید در لیگ قهرمانان آسیا چطور گل زدند.
اتفاقا شجاع خلیل زاده هم برابر الاهلی با پرتاب اوت گل زد و گل زیبایی هم زد. قلعه نویی با خنده حرف هایش را ادامه داد و اضافه کرد: خب دیگر. بقیه گل نماینده های ما را هم آنالیز کنید.

طبیعی است علی دایی عصبانی باشد
علی دایی روز گذشته تحت تاثیر شکست برابر شما روز گذشته خیلی عصبانی بودند و حتی با بازیکنانش هم حرف نمی زد. این نوع شکست ها برای مربیان به نظر خیلی سخت تمام می شود. قلعه نویی در واکنش به این سوال بیان کرد : ببینید آقای دایی همیشه با یکسری جوان تیم های قدری درست می کنند و کمتر مربی این شهامت را دارد. ما هم بعد از باخت ناراحت بودیم؛ چون مربی روی کار خودش تعصب دارد و اعتقاد دارد طبیعی است که از چنین شکستی ناراحت می شود.

هر مربی ای ادعا دارد به سپاهان بیاید
شما همچنان تنها مربی ایرانی هستید که بین این تعداد مربی با کیفیت خارجی همیشه تیم هایتان مدعی هستند. فکر می کنید قهرمانی ششم شما در این فصل اتفاق می افتد؟ پرافتخارترین مربی لیگ در پاسخ به این سوال عنوان کرد: ببینید ما 4 فینال پیش رو داریم و فقط بازی به بازی جلو میرویم و به چیز دیگری فکر نمی کنیم. بحث من اما این است، هر مربی که ادعا دارد به تیم های خارج از پایتخت که یک سوم تیم های مدعی بودجه دارد وبدون حمایت داخلی و بیرونی بیاید و نتیجه بگیرد؛ به غیر از تیم من. ما به چهار فینال مان فکر می کنیم که بتوانیم بازی های با کیفیتی انجام بدهیم. به هر حال سخت است تیمی که در دو سه ساله گذشته شرایط خوبی نداشته خدا کمک کند بیاید جزو مدعیان؛ تازه ما یک سوم بودجه 3 تیم اول را داریم؛ دلیل هم داریم؛ هم اسناد هست و هم مدارک. از همه مهمتر اینکه نه حمایت بیرونی داریم و نه داخلی. ضمن اینکه کادر ما سال اول است که این تیم را تحویل گرفته است؛ مثلا آقای برانکو و شفر چند سالی است که تیم هایشان را در اختیار دارند. خیلی خوشحالم که لیگ اینقدر جذاب است که تیم های بالا و پایین جدول رقابت نزدیکی دارند و این نشان دهنده کیفیت لیگ است.

برچسب‌ها: قلعه نویی سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

86 لیورپول 123451398/01/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi