خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

سپاهان با این دو خرید کامل می شود

سپاهان با این دو خرید کامل می شود
سپاهان در فصل نقل و انتقالات 7 بازیکن به خدمت گرفته و 10 بازیکن را از دست داده؛ با این حال و با توجه به حفظ اسکلت اصلی تیم نسبت به فصل گذشته، به نظر می رسد با دو خرید دیگر توازن در این تیم شکل خواهد گرفت و آنها می توانند مانند فصل گذشته و حتی بهتر از قبل، یکی از مدعیان قهرمانی باشند.
مرتضی منصوری اولین خرید سپاهان برای تقویت تیم در سمت راست خط دفاعی بود که جایگزین حسن جعفری شد و به همراه ایران پوریان می تواند دست امیرقلعه نویی را در سمت راست زمین باز نگه دارد
پس از اینکه سپاهانی‌ها مطمئن شدند، سیاوش یزدانی به استقلال پیوسته، گئورگی ولسیانی دیگر خرید طلایی پوشان بود
در نهایت هم علیرضا نقی زاده تاکنون آخرین خرید سپاهان بوده تا با اعتقادی که امیرقلعه نویی به توانایی هایش دارد، در کنار مهدی کیانی بتواند استحکام بیشتری به پست هافبک تدافعی در سپاهان ببخشد.
بازیکنان خریداری شده در کنار بازیکنان حفظ شده، همین حالا هم می توانند تیمی قدرتمند باشند و می توان با همین بازیکنان و البته درنظر گرفتن این نکته که استنلی کی روش برای دومین سال پیاپی در سپاهان ماندنی می شود
با تمام این تفاسیر و با توجه به اینکه طلایی پوشان در فصل پیش رو، باید در سه جام رقابت کنند، می توان دو خرید زیر را همچنان برای کامل شدن تیم متصور بود:

1- مدافع میانی: خرید یک مدافع میانی اگرچه مهدی رحیمی و مهدی زاده هم توانایی بازی در پست دفاع وسط را دارند، می تواند در صورت مصدومیت احتمالی پورقاز یا ولسیانی، خیال امیرقلعه نویی را راحت کند.

2- خرید وینگر چپ: محمدرضا حسینی برای حضور در پست وینگر راست در ترکیب 3-3-4 به تیم اضافه شده است ولی همچنان علی قربانی و سجاد شهباززاده گزینه های اصلی حاضر در پست وینگر چپ هستند؛ بازیکنانی که اگرچه قدرت تمام کنندگی خوبی دارند و رو به جلو بازی می کنند ولی ویژگی های بازی در آن پست را ندارند. پس خرید یک وینگر که ویژگی هایی نظیر محمدرضا حسینی داشته باشد، می تواند شرایط را برای طلایی پوشان ایده آل کند. گفته می شود، آخرین سهمیه خارجی تیم فوتبال سپاهان به خرید در این پست اختصاص داده خواهد شد و چند هفته ای می شود که یک بازیکن آسیایی، توسط کادر فنی سپاهان در حال بررسی است.

برچسب‌ها: سپاهان قلعه نویی نقل و انتقالات لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

126 رئال تیم1398/04/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi