خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

احتمال پیوستن مسی به اتلتیکو مادرید

احتمال پیوستن مسی به اتلتیکو مادرید
انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو به شایعات انتقال گریزمان به بارسا واکنش نشان داد.

در یکی دو هفته اخیر بار دیگر شایعات مربوط به پیوستن گریزمان به بارسا به صورت جدی شنیده می شود و به خصوص رسانه های بارسلونا معتقدند که گریزمان فصل بعد پیراهن آبی اناری را به تن خواهد کرد.

رئیس باشگاه اتلتیکو چند روز پیش گفته بود که ستاره فرانسوی تیمش 1000 درصد ماندنی خواهد بود و این بار نیز ترجیح داد با لحن شوخی به این سوال پاسخ بدهد.

او در مورد جدایی احتمالی گریزمان گفت:« مسی و گریزمان زوج خطرناکی خواهند شد ولی من در مورد اتلتیکو صحبت می کنم. از کجا معلوم ما مسی را جذب نکنیم تا او زوج گریزمان در خط حمله شود؟ در فوتبال هر چیزی ممکن است. اگر او به اتلتیکو بیاید، به خاطر پول نخواهد بود.»

سرزو در مورد احتمال رسیدن بارسا به فینال لیگ قهرمانان که در واندا متروپولیتانو(ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو) برگزار می شود، چنین گفت:« امیدوارم این اتفاق رخ دهد و یک چیز به شما می گویم؛ با آغوش باز از بارسا استقبال خواهیم. ما که حذف شده ایم و اگر قرار نیست در فینال باشیم، باعث غرور خواهد بود اگر یک تیم اسپانیایی در ورزشگاه اختصاصی ما جام را بالای سر ببرد.»

برچسب‌ها: مسی بارسلونا اتلتیکو مادرید گریزمان انریکه سرزو فوتبال لالیگا پیوستن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

41 0

350 پرسپولیس‌‌‌1398/01/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi