خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

اتفاقی وحشتناک و دل‌خراش در فوتبال ایتالیا

اتفاقی وحشتناک و دل‌خراش در فوتبال ایتالیا
دو تیم لچه و آسکولی از سری مسابقات سری ب ایتالیا، در حالی به مصاف هم رفتند که در جریان بازی به دلیل مصدومیت بازیکن لچه ناتمام ماند.

این بازیکن 31 ساله که از پارما به صورت قرضی به لچه پیوسته است، در دقیقه 6 بازی به دلیل برخورد شدید از ناحیه سر با جیکومو برتا بازیکن حریف نقش زمین گردید و بیهوش شد که کادر پزشکی این تیم مجبور شد مانوئل اسکوانه را به بیمارستان انتقال دهند.

مانوئل اسکوانه
مانوئل اسکوانه

مسئولان باشگاه لچه گفته اند: اسکوانه قبل از اینکه به بیمارستان منتقل شود، در زمین تحت درمان قرار گرفته و پس از بیهوشی، دوباره هوشیاری خود را به دست آورده است.

مانوئل اسکوانه
مانوئل اسکوانه

بیمارستان ویتو فازی در لچه می گوید: اسکوانه در خطر نیست، این بیمارستان در یک بیانیه، گفت: که وضعیت این بازیکن خوب بوده و آنها چندین آزمایش انجام دادند که جواب همه آنها منفی بودند و این بازیکن تحت مراقبت 24 ساعت در اورژانس بیمارستان است.

برچسب‌ها: ایتالیا لچه آسکولی مانوئل اسکوانه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

134 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/11/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi