خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

اوبلاک: می‌توانم خودم را در انگلیس تصور کنم

اوبلاک: می‌توانم خودم را در انگلیس تصور کنم
همانند بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال، دروازه‌بان اسلوونیایی روخی بلانکوس هم دوست دارد تا روزی در انگلستان فعالیت کند.

یان اوبلاک، دروازه‌بان موفق اتلتیکو مادرید، احتمال انتقال به لیگ برتر انگلیس در آینده را رد نکرد.

اوبلاک پس از انتقال از بنفیکا به اتلتیکو مادرید در سال ۲۰۱۴،‌ توانسته است خود را در جمع برترین دروازه‌بان‌های لالیگا و حتی اروپا قرار دهد. او تابستان گذشته مورد توجه آرسنال، لیورپول و چلسی قرار داشت اما در نهایت در مادرید ماندنی شد. حتی گفته می‌شد که چلسی حاضر بوده بند آزادسازی ۹۰ میلیون پوندی در قرارداد اوبلاک با اتلتی که تا سال ۲۰۲۱ معتبر است را بپردازد، اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت تا او در جدیدترین اظهاراتش بگوید:

نمی‌توانم زیاد در این مورد (نهایی نشدن انتقال به چلسی) صحبت کنم اما در تابستان گفتم که ترجیح می‌دهم بمانم. با هیچ باشگاهی حرف نزدم؛ این کار بر عهده مدیر برنامه من و مسئولان اتلتیکو بود. تصمیم گرفتم بمانم چون پروژه خوبی را در اینجا دیدم و به نظرم بهترین راه برای من جهت کسب عناوین قهرمانی، ماندن در اینجا است. اما در آینده هر چیزی امکان پذیر است. در دنیای فوتبال هر روز اوضاع عوض می‌شود و به همین خاطر گفتن این که برای سالیان سال یک جا خواهید ماند، دشوار است زیرا از آینده خبر نداریم. الان ژانویه است و مدتی بعد ژوئن فرا می‌رسد. اوضاع می‌تواند خیلی سریع دگرگون شود.

او در آینده هم منتظر فرصتی برای انتقال به انگلیس خواهد ماند.

لیگ برتر جالب است. مسابقات جذابی دارد و شاید من هم در برهه‌ای خواستار حضور در آن باشم. می‌توانم خودم را در آنجا تصور کنم ولی نمی‌توانم زمان دقیقی را برای این کار متصور شوم. شاید سال بعد، دو سال بعد، پنج سال بعد و یا شاید ۱۰ سال بعد.

برچسب‌ها: اوبلاک اتلتیکو مادرید انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ برتر فوتبال اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

293 پرسپولیس‌‌‌1397/10/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi