خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

ایبار ۰-۱ اتلتیکو مادرید؛ پایان خوش نیم فصل اول لالیگا

ایبار ۰-۱ اتلتیکو مادرید؛ پایان خوش نیم فصل اول لالیگا
مردان دیگو سیمئونه با گل گامیرو موفق شدند ایبار سختکوش را در خانه‌اش ببرد و فصل اول را با نایب قهرمانی به پایان برساند.

تیم‌های ایبار و اتلتیکو مادرید از ساعت ۲۱:۰۰ به مصاف هم رفتند که در پایان این میهمان بود که به یک پیروزی خفیف زمین بازی را ترک کرد.

مشخصات بازی
روز و تاریخ: شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۶ برابر با ۱۳ ژانویه ۲۰۱۸

تورنمنت: فصل ۲۰۱۷/۱۸ لالیگا - هفته نوزدهم

گلزنان و دقایق: گامیرو (۲۷)

گزارش بازی
دو تیم با ترکیب زیر راهی میدان شدند:

ترکیب اصلی - ایبار - اتلتیکو مادرید

بازی را اتلتیکو بهتر شروع کرد و در همان ابتدای کار می‌توانست توسط کوریا به گل برسد که بی دقتی کرد. دقایقی بعد این بار نوبت کوکه بود تا در موقعیت تقریبا دروازه خالی، توپ را به بیرون بزند. ایبار توانایی خلق موقعیت گل را نداشت و به همین ترتیب ۲۰ دقیقه ابتدایی بدون گل مساوی بود. بازی به همین منوال دنبال می‌شد تا اینکه روی یک فرار، گامیرو گل اول را زد. پس از این گل اتلتیکو تا حدودی سعی در کنترل بازی داشت و به دفاع منطقی روی آورد. نهایتا هم به خواسته‌اش رسید و بازی در نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

کوین گامیرو - اتلتیکو مادرید

نیمه دوم اصلا جذاب شروع نشد. اتلتی عقب کشیده بود و ایبار در تقلی برای خلق موقعیت جدی گلزنی. جدی ترین شانس ایبار به ضربه سر انریخ برمی‌گشت که توپ پس از برخورد با گودین تغییر جهت داد اما اوبلاک هوشیاری به خرج داد و توپ را مهار کرد. بازی بدون موقعیت خاصی دنبال می‌شد تا اینکه روی یک ضد حمله گریزمان با دروازه بان تک به تک شد اما شوت پای راستش را دمیتروویچ گرفت. بازی منفعلانه اتلتی نزدیک بود کار دست این تیم بدهد اما ضربه سر مدافع جلوکشیده ایبار را اوبلاک مهار کرد. در دقایق پایانی شانس هم با تیم سیمئونه یار بود تا در کنار درخشش اوبلاک، سه امتیاز دیگری به حساب اتلتیکو واریز شود.

شرح گل ها
ایبار ۰-۱ اتلتیکو مادرید | کوین گامیرو (۲۷) | روی فرار گریزمان از تله آفساید بود که او و گامیرو با دروازه بان دو به تک شدند. پاس گریزمان را گامیرو با عبور از میان پای دمیتروویچ به گل اول تبدیل کرد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید اوبلاک ایبار فوتبال رقابت لالیگا نیم فصل پایان اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 0

288 پرسپولیس‌‌‌1396/10/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi