خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

رقابت جدی بایرن و دورتموند در نیم‌فصل دوم؟

رقابت جدی بایرن و دورتموند در نیم‌فصل دوم؟
با اینکه بایرن مونیخ در شش ماه گذشته روزهای دشواری را پشت سر گذاشته ولی رسانه آلمانی اشپورت1 می‌گوید در شروع تعطیلات زمستانه امیدواری در این باشگاه موج می‌زند.
بایرن مونیخ در شش ماه گذشته یکی از دشوارترین دوره‌های تاریخ اخیر خود را پشت سر گذاشت. این واقعیتی است که هیچیک از هواداران باشگاه هم آن را انکار نخواهد کرد. از شروع فاجعه‌بار فصل گرفته تا انتقادات پرتعداد و بی‌سابقه از نیکو کوواچ، از خشم و عصبانیت مدیران باشگاه نسبت به رسانه‌ها گرفته تا هو شدن رئیس باشگاه اولی هوینس در مجمع عمومی باشگاه، همه و همه بخشی از اتفاقاتی بودند که در این شش ماه بر بایرن گذشت. اما حالا رسانه آلمانی معتبر اشپورت1 در گزارشی درباره شرایط بایرن مونیخ در پایان نیم‌فصل می‌گوید بایرنی‌ها روزهای دشوار را پشت سر گذاشته‌اند و امیدواری و خوشبینی در اردوی این تیم موج می‌زند.
اشپورت1 به مصاحبه اخیر توماس مولر ستاره بزرگ بایرن اشاره کرده و به امیدواری موجود در آن ارجاع می‌دهد. مولر در این مصاحبه می‌گوید:" پیروزی 3-0 بر آینتراخت در آخرین بازی بهترین نتیجه‌ای بود که در بهترین زمان ممکن بدست آمد. ما به این ترتیب در پایان نیم‌فصل به دورتموند پیام دادیم که منتظر ما باش و ببین با چه اعتماد به نفسی منتظر رسیدن به شما هستیم. ما نسبت به نیم‌فصل دوم سرشار از امیدواری و خوش‌بینی هستیم و برای ورود دوباره به میدان لحظه‌شماری می‌کنیم".
اشپورت1 به این اشاره می‌کند که بایرن برای دوری از تنش‌ها و شایعات و سرمای هوای آلمان در این فصل از سال برای برگزاری یک اردوی آماده‌سازی به قطر سفر خواهد کرد تا در دمای 25 درجه سانتیگرادی این کشور و در آکادمی مجهز اسپایر تمریناتی آرام را پشت سر بگذارد.
اما تفاوت نیم‌فصل دوم امسال برای بایرن این است که این تیم بعد از سالها حکمرانی مطلق بر بوندس‌لیگا برای اولین بار نیم‌فصل دوم را در حالی آغاز می‌کند که به عنوان تیم دوم باید برای رسیدن به تیم اول جدول تلاش کند. نیکلاس سوله مدافع بایرن در یک مصاحبه در این باره گفت:" ما حالا باید به عنوان تیم دوم دورتموند را تعقیب کنیم و البته باید امیدوار باشیم که دورتموندی‌ها کمی پایشان بلغزد و فرصت رسیدن و سبقت گرفتن از آنها به ما برسد".
با اینکه بایرن در نیم‌فصل اول ضعیفترین نیم‌فصل خود در هشت سال اخیر را پشت سر گذاشته و تنها موفق به کسب 36 امتیاز شد ولی نباید از این واقعیت غافل شد که مونیخی‌ها در پایان این نیم‌فصل موفق شدند پنج بازی پیاپی را با پیروزی پشت سر بگذارند. از این گذشته بایرن با هفت پیروزی خارج از خانه در نیم‌فصل اول از نظر پیروزی‌های خارج از رکورد فوق‌العاده‌ای داشته. توماس مولر بهبود شرایط و نتایج بایرن را مدیون سیاست‌های تاکتیکی کوواچ می‌داند و می‌گوید:" ما حالا باثبات‌تر شده‌ایم، کمتر گل می‌خوریم و به نظر می‌رسد تغییری که در سیستم تاکتیکی ما توسط سرمربی ایجاد شده نتیجه داده". یکی دیگر از تغییراتی که کوواچ در سبک مربی‌گری خود داده رها کردن سیستم استفاده چرخشی از بازیکنان بوده. تغییری که به نظر می‌رسد هم بازیکنان بایرن را راضی‌تر کرده و هم باعث شده بایرن در میدان روان‌تر بازی کند و نتایج بهتری بگیرد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ دورتمند بوندسلیگا آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

37 0

189 Real Madrid19021397/10/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi