خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

کلوپ : برای صعود هر کاری میکنیم

کلوپ : برای صعود هر کاری میکنیم
قرمزها در آخرین دیدار مرحله گروهی خود میزبان ناپولی خواهند بود.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول اذعان کرد که هیچ گاه نگران فرم محمد صلاح نبوده و به توانایی های ستاره خود شک نداشته است.

وینگر مصری در فصل جدید مانند فصل قبل فوق العاده ظاهر نشد ولی هت تریک وی مقابل بورنموث نشان داد که وی به روزهای خوبی بازگشته و گلزنی های پر تعداد او آغاز شده است. با این وجود کلوپ تاکید کرد که هیچ گاه به توانایی های وینگر مصری شک نداشته است.

به گزارش مدال به نقل از FFT، سرمربی لیورپول در این خصوص گفت: ببینید شغل شما (رسانه ها) سختی های خودش را دارد و شما باید در لحظه قضاوت کنید. من نیز به لحظه ای علاقه مندم ولی هیچ گاه قضاوتم بر این مبنا نبوده است زیرا یک لحظه، بخش کوچکی از کاری است که ما انجام می دهیم. بنابراین حتی برای یک ثانیه نگران (فرم صلاح) نبودم. شما باید همیشه پیشرفت کنید تا ۴۱ گل در فصل را مجددا تایید و البته بهبود ببخشید. هرکس به اندازه خود تلاشش را می کند اما چگونه می توان باز هم از این رقم جلوتر رفت؟ اگر شما در ۵ بازی ابتدایی ۱۰ گل بزنید همه می گویند بله این اتفاق می افتد اما اگر در انتهای فصل ۳۹ گل بزنید، همه می گویند بله خوب است اما به ۴۱ گل نرسیده است. پس همه ما باید یاد بگیریم که چگونه با این شرایط برخورد کنیم. محمد قبلا چنین فصلی را هرگز سپری نکرده بود و اکنون نیز می خواهد مجددا کار سال پیش خود را تکرار کند ولی شما باید گام به گام پیش روید و این کاری است که ما انجام می دهیم.

لیورپول و ناپولی آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد. سرمربی لیورپول در این خصوص گفت: ما در بازی رفت در ایتالیا خوب ظاهر نشدیم بنابراین اجرای عملکرد بهتر از آن روز، اولین چیزی است که باید انجام دهیم. مجددا از هواداران حاضر در آنفیلد درخواست می کنیم که به ما کمک کنند زیرا بازی بسیار بزرگی است. اگر جمعیت حاضر در ورزشگاه سرِ پا بایستند بسیار جالب خواهد بود. در کل بازی بزرگی است و مردم نیز به خوبی از این مسئله آگاهند. می دانم که در حال حاضر آنها در حال آماده سازی خود برای این دیدار هستند. می دانیم که جو بزرگ در استادیوم چگونه است و امیدوارم مجددا آن را ببینیم. هرکاری انجام خواهیم داد تا مجددا به مرحله بعدی این رقابت ها برسیم و با وجود اینکه تا کنون در این رقابت ها خوب ظاهر نشده ایم، می دانیم که با نتیجه ای خاص می توانیم راهی مرحله بعدی شویم.

برچسب‌ها: لیورپول چمپیونز لیگ ناپولی مرحله گروهی صعود گروه مرگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

149 پدیده شبدیز1397/09/19

پدیده شبدیز: ما امشب هر طور شده این کارو میکنیم . ما ناپل رو میزنیم و صعود میکنیم ! :)

20 آذر (23:02)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi