خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

رئال هم به جمع مشتریان هافبک ناپولی اضافه شد

رئال هم به جمع مشتریان هافبک ناپولی اضافه شد
مدیر برنامه‌های هافبک اسپانیایی ناپولی یعنی فابیان روئیس تایید کرد که این بازیکن از رئال مادرید پیشنهاد دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بهترین بازیکنان ناپولی طی فصول اخیر هافبک اسپانیایی این تیم یعنی فابیان روئیس بوده است. این بازیکن ۲۴ ساله در فصل جاری نیز عملکرد خوبی در تیم ایتالیایی ارائه داده و در ۲۲ بازی سری آ آمار دو گل و دو پاس گل را برای ناپولی به ثبت رسانده است.

عملکرد خوب فابیان روئیس باعث شده که طی فصول اخیر باشگاه های اروپایی علاقه مند به جذب این ستاره اسپانیایی باشند. باشگاه های بزرگی نظیر لیورپول، بارسلونا و بایرن مونیخ بارها از علاقه خود برای جذب هافبک ناپولی پرده برداشته بودند اما این بازیکن حداقل تا مقطع کنونی در ناپولی ماندگار شده است.

مدیر برنامه‌های هافبک اسپانیایی ناپولی اما در مصاحبه ای مدعی شده که مذاکراتی را با رئال مادرید در رابطه با انتقال فابیان روئیس انجام داده است. آلوارو تورس در این باره گفت: " واضح است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ و مهم در رابطه با او سوال کرده اند. او سه سال پیاپی را در سطح فوق‌العاده سپری کرده است. باید بگویم که بله رئال مادرید هم برای جذب فابیان پیشنهاد داده است."

برچسب‌ها: لیورپول ناپولی بارسلونا رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

158 تهران مادرید 20 (ح)1399/01/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi