خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

اتلتیکو مادرید 3-0 آلاوز؛ سیمئونه خیال پا پس کشیدن ندارد

اتلتیکو مادرید 3-0 آلاوز؛ سیمئونه خیال پا پس کشیدن ندارد
این نتایج شاهکار سیمئونه است. اتلتیکو تقریبا در مقطع کنونی مدافع ندارد اما یک بازی منظم، سنجیده و با برنامه باعث شد آلاوز شگفتی ساز در واندا خنثی شود. حالا اتلتیکو دوم و هم امتیاز با بارسلوناست!

تیم‌های اتلتیکو مادرید و آلاوز از ساعت 15:30 به مصاف هم رفتند که در پایان میزبان به پیروزی رسید و به رده دوم جدول صعود کرد.
مشخصات بازی

روز و تاریخ: شنبه، 17 آذر 97 برابر با 8 دسامبر 2018

تورنمنت: فصل 2018/19 لالیگا- هفته پانزدهم

گلزنان و دقایق: کالینیچ (25)، گریزمان (84)، رودری (87)
گزارش بازی

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

ترکیب اصلی-اتلتیکو مادرید-آلاوز-لالیگا

نیمه اول بازی اگرچه سرعت نسبتا خوبی داشت اما به لحاظ موقعیت گل جذاب نبود. آلاوز تیمی سراسر دفاعی نبود اما به نظر می‌رسید توانایی لازم برای تحت فشار گذاشتن اتلتیکو را هم ندارد. تیم سیمئونه نیز پس از گذشت دقایق ابتدایی، بهتر کار کرد و نهایتا در دقیقه 25 به گل رسید. خبر بد این نیمه برای سیمئونه اما مصدومیت لوکاس هرناندز که منجر به تعویضش شد، بود. نیمه اول با همین یک گل خاتمه یافت.

نیمه دوم را آلاوز تهاجمی‌تر شروع کرد اما دفاع یکپارچه و منظم اتلتیکو تا حدود زیادی اجازه خلق موقعیت به حریف نمی‌داد. موقعیت خوبی روی ارسال نصیب کایری شد که ضربه سر او با اختلاف به بیرون رفت. از آن سو ضربه سر عالی خیمنز روی یک ضربه کرنر با بدشانسی به تیر عمودی برخورد کرد و برگشت. تعویض‌های آبلاردو هجومی بودند اما فقر کیفیت در یک سوم هجومی آلاوز به وضوح مشخص بود. نتیجه اینکه این تیم قادر به زدن گل نبود تا از آن سو گریزمان با زدن گل دوم تقریبا کار را تمام کرد. روی یک کرنر و عدم هماهنگی میان اوبلاک و مدافعان اتلتی، آلاوز می‌توانست به راحتی به گل برسد اما باز هم بی دقتی مانع شد تا اتلتی در یکی دیگر از حملاتش این بار توسط رودری به گل سوم برسد. کار تمام شد و اتلتی با کسب این سه امتیاز هم امتیاز با بارسا در رده دوم ایستاد و منتظر می‌ماند تا نتیجه دربی کاتالونیا مشخص شود.
شرح گل‌ها

اتلتیکو مادرید 1-0 آلاوز | نیکولا کالینیچ (25) | پاس بلند لمار در سمت راست به آریاس رسید. ارسال دقیق او را هم کالینیچ با شکم وارد دروازه کرد!

اتلتیکو مادرید 2-0 آلاوز | آنتوان گریزمان (84) | روی یک ضد حمله تند و تیز، ویتولو با پاسی هوشمندانه تقریبا گریزمان را تک به تک کرد. ضربه اول او به تیر عمودی برخورد کرد اما ریباند هم به گریزمان رسید تا دروازه خالی باز شود.

اتلتیکو مادرید 3-0 آلاوز | رودری (87) | یک حرکت تیمی خوب. توپ در محوطه جریمه به کوریا رسید اما ضربه محکم او را پاچکو برگشت داد. در ریباند این رودری پیش کشیده بود که به راحتی گلزنی کرد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید آلاوز آلاوس لالیگا فوتبال اسپانیا سیمئونه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

240 پرسپولیس‌‌‌1397/09/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi