خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

آلاوز 0-4 اتلتیکو ؛ روخی بلانکو دست از تلاش بر‌ نمی‌ دارد

آلاوز 0-4 اتلتیکو ؛ روخی بلانکو دست از تلاش بر‌ نمی‌ دارد
شاگردان دیگو سیمئونه آخرین تلاش هایشان برای حفظ رقابت با بارسلونا و ایجاد فاصله با رئال مادرید را انجام می دهند. آن ها در ورزشگاه مندیزوروتسا مقابل آلاوز به یک پیروزی شیرین و بی دردسر دست پیدا کردند.

تیم‌های آلاوز و اتلتیکو مادرید از ساعت 00:15 بامداد روز یکشنبه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم مهمان با 4 گل به پیروزی رسید.
مشخصات بازی

تورنمنت: لالیگا اسپانیا

تاریخ: 11-01-1398

استادیوم: مندیزوروتسا

داور: ماریو ملرو لوپز

گلزنان: سائول (5)، دیگو کوستا (11)، موراتا (59)، پارتی (84)

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

شرح گل ها

آلاوز 0-1 اتلتیکو مادرید | سائول (5) | گریزمان صاحب توپ بود و حرکت در عمق دیگو کوستا را می بیند و پاس می دهد اما مدافعین آلاوز توپ را بر میگردانند که باز هم زیر پای گریزمان می افتد. این بار از پشت مدافعین تیم میزبان سائول حرکت می کند و با پاس گریزمان تقریبا در محوطه جریمه تک به تک می شود که شوت سائول از بین پاهای دروازه بان رد می شود.

آلاوز 0-2 اتلتیکو مادرید | کوستا (11) | خوزه خیمنز منطقه بازی را عوض می کند و توپ را به سمت چپ می آورد، جایی که سائول صاحب توپ می شود. او بر میگردد و پاس کوتاهی به کوکه می دهد. دیگو کوستا پشت محوطه درخواست پاس می کند و کوکه هم به خوبی او را می بیند. بدون هیچ اضافه کاری با کات داخل پا برای دومین بار، دروازه پاچکو را باز می کند.

آلاوز 0-3 اتلتیکو مادرید | موراتا (59) | روی یک ضد حمله سریع، توماس لمار در مرکز زمین صاحب توپ می شود. آلوارو موراتا از پشت مدافعین فرار می کند و لمار به خوبی او را می بیند و تک به تک می شود و کاری از دست پاچکو بر نمی آید.

آلاوز 0-4 اتلتیکو مادرید | پارتی (84) | آخل کوریا با یک چرخش زیبا سانتری به روی دروازه آلاوز فرستاد اما کسی از آن استفاده نکرد تا کوکه توپ را داخل محوطه در اختیار گرفت و با یک پاس رو به بیرون از پشت محوطه توماس پارتی با شوت فوق العاده اش دروازه پاچو را برای بار چهارم باز کرد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید لالیگا آلاوز فوتبال اسپانیا برد تلاش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

235 پرسپولیس‌‌‌1398/01/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi