خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

آمار می گوید استوکس بهترین خارجی تاریخ می‌شود

آمار می گوید استوکس بهترین خارجی تاریخ می‌شود
به گزارش "ورزش‌سه"، آنتونی استوکس مهاجم باتجربه و توانمند تراکتورسازی در این فصل توانسته چشم ها را به خود خیره کند و روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. استوکس که در بازی های گذشته تراکتورسازی نیز توانایی های فنی اش را نشان داده بود، در جریان برتری 6 بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان 4 گل به ثمر رساند تا هواداران تبریزی را خوشحال کند.

استوکس با 4 گلی که به استقلال خوزستان زد، 7 گله شد و در صدرجدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت. از این رو او در تک بازی حذفی تراکتور مقابل صنعت نفت ابادان هم دو بار برای تیمش گلزنی کرده بود. به عبارت بهتر جمعا او در 9 مسابقه ای که در حذفی و لیگ برتر برای تراکتور به میدان رفته، 9 گل به ثمر رسانده و این یک آمار فوق العاده برای مهاجم خارجی و جذاب فوتبال ایران است.

استوکس حالا با این عملکرد خوب چشم ها را به خود خیره کرده و امیدوار است این شرایط را در دیدارهای آینده نیز ادامه دهد. این مهاجم ایرلندی علاوه بر اینکه یکی از اصلی ترین شانس های آقای گلی در لیگ برتر است، با توجه به قرارداد بلند مدتش با تراکتور می تواند چند سال خط حمله سرخپوشان تبریزی را بیمه کند. اتفاقی که می تواند او را به یکی از بهترین بازیکنان خارجی تاریخ فوتبال ایران بدل کند.

پیش از او لوسیانو ادینیو مهاجم برزیلی در مقطعی برای تراکتورسازی خوب گلزنی می کرد اما استوکس با ادامه روند کنونی می تواند رکوردهای ادینیو را نیز بشکند.

برچسب‌ها: تراکتورسازی تبریز آنتونی استوکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

167 شاه اباد1397/07/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi