خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

حدادی‌فر: ما هم مثل هواداران عصبانی هستیم

حدادی‌فر: ما هم مثل هواداران عصبانی هستیم
کاپیتان ذوب آهن شکست مقابل پدیده و حذف از جام حذفی را یک غافلگیری بزرگ دانست و به حواشی شکل گرفته در این خصوص واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، شکست ذوب آهن مقابل پدیده مشهد با حواشی عجیبی در پایان همراه بود. قاسم حدادی فر، کاپیتان این تیم درباره این شکست و حذف از جام حذفی گفت: بازی خیلی سختی بود، ما بازی را خوب شروع کردیم اما در نیمه اول تمرکزمان را از دست دادیم. در نیمه دوم هم شرایط مساوی بود و حتی می‌توانستیم در برخی از صحنه‌ها به گل برسیم اما در دقیقه ۹۰ روی یک غافلگیری گل خوردیم و حذف شدیم.

وی در خصوص درگیری‌ها و فحاشی بعد از بازی از سوی هواداران عصبانی این تیم گفت: یکی از تماشاگران حرف‌های نامربوطی می‌زد. آنها عصبانی هستند و ما هم عصبانی هستیم اما مطمئن باشید تیم ما خوب است و همه زحمت می‌کشند، امیدوارم نتیجه زحماتمان را بگیریم و در لیگ برتر نتایج را جبران کنیم.

حدادی فر درباره ماجرای بازوبند کاپیتانی و اهدای آن به محسن مسلمان گفت: فکر می‌کنم بعد از من مسلمان و بعد رشید مظاهری کاپیتان‌های تیم هستند. در بازی قبلی با پدیده یک سوء تفاهم پیش آمد اما در کل بعد از من محسن مسلمان و رشید مظاهری کاپیتان هستند.

برچسب‌ها: ذوب اهن اصفهان قاسم حداد فر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

119 شیگالو1397/06/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi