خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,185

پرسپولیسی‌ها منتظر رای استیناف درباره سوپرکاپ

پرسپولیسی‌ها منتظر رای استیناف درباره سوپرکاپ
تب ماجرای سوپرکاپ و رای سازمان لیگ مبنی بر شکست استقلال و اهدای جام به پرسپولیس خوابیده ولی هنوز کمیته استیناف رای نهایی را در این زمینه اعلام نکرده است.

بعد از اینکه استقلال نسبت به حضور در سوپرکاپ در تاریخ 29 تیرماه بی اعتنایی کرد و در آن شرکت نکرد، سازمان لیگ رای به شکست شاگردان وینفرد شفر و خبر از اهدای این جام به پرسپولیس داد.

هرچند باشگاه استقلال بعد از این مساله با انتشار دو نامه ارسالی به سازمان لیگ دال بر مخالفت با برگزاری این بازی در زمان تعیین شده به دنبال احقاق حق خود بود، اما کمیته انضباطی نیز با توجه به مدارک موجود رای به شکست استقلال داد و اعلام کرد آنها یک هفته بعد از این رای فرصت دارند تا اعتراض و مدارک خود را در این زمینه به کمیته استیناف ارائه کنند.

اکنون با گذشت دو هفته از زمان تعیین شده برای اعتراض استقلال به کمیته استیناف هنوز رای نهایی در این خصوص اعلام نشده است که گفته می‌شود دلیل آن عدم ارائه مستندات و اعتراض باشگاه استقلال است. علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در اینباره هفته پیش اعلام کرده بود: تا کنون پرونده ای در خصوص اعتراض باشگاه استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی در مورد سوپر جام به کمیته استیناف ارسال نشده است. هنوز پرونده ای به دست ما نرسیده است تا آن را بررسی کنیم.

با توجه به اتمام مهلت کمیته انضباطی به استقلال برای ارائه مستندات و عدم بررسی آن در کمیته استیناف، اکنون پرسپولیسی‌ها در انتظار رای نهایی در این خصوص هستند تا تکلیف سوپرکاپ مشخص شود.

برچسب‌ها: پرسپولیس استقلال سوپرکاپ استیناف لیگ برتر فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 2

226 پرسپولیس‌‌‌1397/05/20

رئالارسا: بیسابقه ترین حمایت تاریخ فوتبالو دارن از کیسه حکومتی میکنن.پول بهشون دادن‘رکورد گینس زدن‘21بازیکن خریدن.20میلیاردبراخرید3نفر

21 مرداد (01:06)


Nancy: دیگه فوتبال بی قانون تر و بی دروپیکرتر از فوتبال ایران هم سراغ دارین؟!

21 مرداد (00:41)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi