خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

بایر لورکوزن به جذب لوریس کاریوس علاقه‌مند است

بایر لورکوزن به جذب لوریس کاریوس علاقه‌مند است
خرید آلیسون، باعث فروش دو دروازه بان دیگر لیورپول خواهد شد.

پس از خرید آلیسون از رم، لیورپول حالا می‌خواهد دیگر دروازه‌بان‌های خود را به فروش برساند.

درحالی که سایمون مینیوله مورد توجه بشیکتاش و بارسلونا قرار گرفته است، بایر لورکوزن هم به جذب لوریس کاریوس علاقه‌مند است. این درحالی است که یورگن کلوپ با فروش هر دو دروازه‌بان هم مشکلی ندارد، چراکه گرابارای جوان و کلر را در ترکیب خود دارد. دروازه‌بان‌هایی که توسط او در تور پیش‌فصل لیورپول نیز استفاده شدند.

کاریوس پس از اشتباه تاثیرگذاری که در برابر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا داشت، در پیش فصل لیورپول هم عملکرد قابل قبولی نداشت و حالا صحبت‌ها از بازگشت او به آلمان، بالا گرفته است. در این شرایط، بایر لورکوزن که دروازه‌بان خود، برند لنو را به دیگر باشگاه لیگ برتری یعنی آرسنال فروخته است، می‌خواهد کاریوس را به خدمت بگیرد.

مینیوله نیز که در فرانسه از تیم جدا شده است و همراه با قرمزها راهی ایالات متحده نشده است، احتمال دارد با رقمی میان 12 تا 15 میلیون پوند، از انگلیس راهی اسپانیا یا ترکیه شود. هم‌چنین لیورپول بن وودبرن را هم به صورت قرضی راهی شفیلد یونایتد کرده است. بازیکنی که کلوپ می‌گوید شفیلد برای او تیم مناسب‌تری نسبت به استون ویلا بوده است. او امروز تست‌های پزشکی خود را در مرکز پزشکی شفیلد یونایتد پشت سر خواهد گذاشت.

برچسب‌ها: لوریس کاریوس بایر 04 لورکوزن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

233 بایر‌ لورکوزن1397/05/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi