خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

بایرن مونیخ حاضر است برای هاورتس ۷۵ میلیون یورو پرداخت کند

بایرن مونیخ حاضر است برای هاورتس ۷۵ میلیون یورو پرداخت کند
باشگاه بایرن مونیخ آماده است برای به خدمت گرفتن ستاره جوان باشگاه بایرلورکوزن ۷۵ میلیون یورو هزینه کند اما این مبلغ کافی نیست!

انتظار می رود که بایرن مونیخ بعد از نرسیدن به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا و بحران در بوندسلیگا، در تابستان ۲۰۱۹ با سرمایه گذاری قابل توجهی وارد بازار نقل و انتقالات شود. سران بایرن مونیخ حتی برای تابستان ۲۰۲۰ هم از همین حالا برنامه های مهمی دارند.

به گزارش بیلد، بایرن مونیخ علاقه مند است کای هاورتس، هافبک ۱۹ ساله بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد اما همچنین آماده است که بازیکن را در بایر نگه دارد و در تابستان ۲۰۲۰ وی را به مونیخ منتقل کند. در همین راستا، بایرنی ها حاضر هستند برای خرید هاورتس که اخیرا برای تیم ملی آلمان هم بازی کرد، ۷۵ میلیون یورو هزینه کنند اما مدیران بایرلورکوزن که خیلی متمایل به مذاکره با بایرن مونیخ نیستند، برای رضایت دادن به این انتقال حداقل ۱۰۰ میلیون یورو می خواهند.

بایرن مونیخ در حالی با مدیربرنامه هاورتس تماس اولیه را برقرار کرده که باشگاه های رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و چلسی، وضعیت را زیرنظر دارند. لازم به ذکر است که مدیربرنامه هاورتس به خاطر حضور گنابری در بایرن مونیخ، رابطه خوبی با مدیران این تیم دارد. کای هاورتس، محصول آکادمی بایر لورکوزن است و امسال برای این تیم ۱۳ گل و ۷ پاس گل ثبت کرده است. هاورتس تا سال ۲۰۲۲ با لورکوزن قرارداد دارد و برخلاف سنت همیشگیِ بایر، هیچ بند فسخی در قرارداد این بازیکن دیده نمی شود.

برچسب‌ها: بایر 04 لورکوزن بایرن مونیخ کای هاورتس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

276 بایر‌ لورکوزن1398/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi