خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

اتلتیکو مادرید 2-0 بیلبائو؛‌داغ نگه داشتن تنور رقابت قهرمانی

اتلتیکو مادرید 2-0 بیلبائو؛‌داغ نگه داشتن تنور رقابت قهرمانی
تیم سیمئونه در اوج. خستگی برای این تیم معنا ندارد. روخی بلانکوس با تعویض طلایی مربی‌اش و ورود گامیرو دو گل زد تا سه امتیاز دیگری کسب کند. اختلاف با بارسا باز هم به 7 امتیاز رسید.

تیم‌های اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو از ساعت 18:45 به مصاف هم رفتند که در پایان میزبان به بردی شیرین دست پیدا کرد.

مشخصات بازی
روز و تاریخ: یکشنبه، 29 بهمن 1396 برابر با 18 فوریه 2017

تورنمنت: فصل 2017/18 لالیگا - هفته بیست و چهارم

گلزنان و دقایق: گامیرو (67)، کوستا (80)

گزارش بازی
دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

ترکیب اصلی - اتلتیکو مادرید - اتلتیک بیلبائو - لالیگا

دو تیم از آنجایی که پنج شنبه هفته پیش در لیگ اروپا بازی کرده بودند، کمی خسته نشان می‌دادند و حداقل در نیمه اول آن شادابی مورد انتظار را نداشتند. اتلتیکو در این بازی کوستا را هم داشت اما تلاش‌های او در مصاف با مدافعان اتلتیک بیلبائو نتیجه‌ای در بر نداشت. تنها موقعیت جدی این نیمه روی ارسال گریزمان و ضربه خیمنز در شرایطی نا متعادل به وجود آمد که آن هم به بیرون رفت. در نهایت هم این نیمه سرد و نه چندان جذاب بدون گل مساوی خاتمه یافت.

دیگو کوستا - اتلتیکو مادرید - لالیگا

نیمه دوم با ورود گودین به جای لوکاس هرناندز شروع شد که در نیمه اول روی برخورد با ویلیامز مصدوم شده بود. در اولین موقعیت کوستا فرصت سوزی کرد. شوت محکم او را کپا به خوبی مهار کرد. آمدن گامیرو به جای کوکه جان تازه ای به خط حمله اتلتیکو بخشید و همین بازیکن دقایقی بعد گل نخست را به ثمر رساند. اتلتیکو کاملا بر بازی مسلط بود و توانست گل دوم را هم بزند. این بار گامیرو در نقش گلساز ظاهر شد تا کوستا گلزنی کند. در دقایق باقی مانده اتلتیکو باز هم می‌توانست اختلاف را افزایش دهد که موفق نشد و بازی با همان دو گل به سود میزبان خاتمه یافت.

شرح گل‌ها
اتلتیکو مادرید 1-0 اتلتیک بیلبائو | کوین گامیرو (67) | حرکت خوب گریزمان پشت محوطه جریمه با پاس او به گامیرو همراه شد تا ضربه دقیق مهاجم فرانسوی به گوشه دروازه کپا برود.

اتلتیکو مادرید 2-0 اتلتیک بیلبائو | دیگو کوستا (80) | توپ در میانه میدان به گامیرو رسید تا پاس عمقی او روی اشتباه مدافع بیلبائو به کوستا برسد. دیگو برای چندین متر با کپا تک به تک شد و در نهایت هم با ضربه‌ای دقیق گل دوم را زد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید فوتبال بیلبائو قهرمانی لالیگا اسپانیا بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

229 پرسپولیس‌‌‌1396/11/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi