خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,185

ربیع‌خواه: بازی با تراکتورسازی مانند دربی اهمیت دارد

ربیع‌خواه: بازی با تراکتورسازی مانند دربی اهمیت دارد
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اهمیت دیدار مقابل تراکتورسازی را کمتر از دربی نمی‌داند.

محسن ربیع‌خواه در مورد تساوی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان و اینکه برخی معتقدند پرسپولیس به دلیل عقب‌نشینی در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد، گفت: ما در نیمه اول شرایط خوبی داشتیم و با برتری هم به رختکن رفتیم. ما قصد عقب نشینی نداشتیم و حتی نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم. به‌هرحال فولاد هم تیم ضعیفی نیست و آنها می‌خواستند در خانه به برتری برسند. متأسفانه در آخرین دقایق مقاومت ما شکسته شد و گل مساوی را خوردیم.

وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ خواهد شد، خاطر نشان کرد: ما اصلاً خودمان را قهرمان نمی‌دانیم و اگر خیال کنیم که قهرمان هستیم حتی سهمیه هم نخواهیم گرفت. لیگ برتر در نیم‌فصل دوم شرایط خاصی دارد و قطعاً نتیجه گرفتن سخت‌تر خواهد شد. ما باید چند برابر نیم‌فصل اول تلاش کنیم تا به نتیجه برسیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اوج گرفتن استقلال در هفته‌‌های اخیر و اینکه آیا آنها می‌توانند به بالای جدول برسند، اظهار داشت: استقلال تیم بسیار خوبی است و در نیم‌فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. استقلالی‌ها اصلی‌ترین رقیب ما برای قهرمانی هستند.

ربیع‌خواه با اشاره به بازی تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر تصریح کرد: قطعاً بازی سختی خواهیم داشت. تراکتورسازی در این سال‌ها همیشه تیم پرقدرتی بوده است، ولی در نیم‌فصل اول شرایط خاصی داشت. آنها خودشان را تقویت کرده‌اند و فکر می‌کنم این بازی اندازه یک دربی اهمیت دارد.

برچسب‌ها: ربیع خواه پرسپولیس تراکتور سازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

130 Special Girl1396/10/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi