خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,199

قطار سرخِ تبریز به مقصدِ آزادی!

قطار سرخِ تبریز به مقصدِ آزادی!
پرشورترین هواداران ایرانی از همین لحظه خود را برای حضور در پایتخت محیا کرده‌اند.
هفته سیزدهم لیگ برتر ایران روز جمعه در حالی با تقابل دو تیم ماشین‌سازی تبریز و سپاهان اصفهان در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز خواهد شد که با اطمینان می توان گفت اکثر توجهات به استادیوم آزادی و دیدار روز یکشنبه معطوف شده است.
هواداران پرشور تبریزی از همین حالا بار سفر بسته و به سمت پایتخت گسیل کردند. لیگ برتر خلیج فارس در فصل جاری با توجه به شرایط تیم‌های مدعی، رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است. تراکتوری‌ها پس از حضور موفق و پر سروصدا در پنجره نقل و انتقالات، بیش از هر تیم دیگری در قدوقامت یک قهرمان حاضر شده‌اند
ورای صدرنشینی شایستهء تیمی همچون پدیده، با مد نظر قرار دادن روند بلند مدت لیگ و همچنین نگاهی ریزبینانه به نفرات، می‌توان با اطمینان تی تی‌های تبریزی را مدعی اصلی قهرمانی در فصل جاری دانست.
اما سکانس سیزدهم از لیگ هجدهم در روز شنبه داستانی متفاوت از معادلهء جداول و اعداد و ارقام دارد. پرسپولیس تهران یا به عبارتی نائب قهرمان آسیا در شرایطی به مصاف دشمن سرخپوش خود می‌رود که از لقب نایب قهرمانی آسیا تنها ردای آن را بر تن دارد. قرمزهای پایتخت با لشگری از سربازان زخمی در مقابل حریف قرار می‌گرند که امید خود را درست روی نیمکت و نه در لباس بازکنی جوان و جنگجو، بلکه پیرمردی با کت‌و‌شلوار ، و موهای جوگندمی می‌بینند.
برانکو ایوانکوویچ، یگانه جادوگر شهر آرزوها، برای تمام هوادارانِ مدافع عنوان قهرمانی به شمار می‌رود. مردی که توانست موجباتِ تعجب و تحیرِ ناامیدترین و شاید بدبینترین هواداران پرسپولیس را فراهم آورد. آخرین معجزه مردِ کروات هم مربوط به روز دوشنبه برابر تیم فوتبال پیکان می‌شود که باز هم ثابت کرد برای بازگرداندن لبخند بر چهره هواداران، تنها 4 دقیقه زمان هم کافیست. اما برانکو امروز این مسئله را باید خوب بداند، که این حجم از عشق‌بازی با هواداران، تاوان دارد، و آن چیزی جز توقعِ پیروزی نخواهد بود، حتی اگر 4 روز پیش از جال حساس، اسم بشار رسن به لیست مصدومان اضافه شود!
در آن روی سکه تنها نکته منفی برای پورشورترین هواداران ایرانی، جای خالی آقای 8 گلهء لیگ، در نوکِ پیکان حملهء تراکتورسازان است. آنتونی اسکوتس ستاره خط حملهء تبریزی‌ها تنها چند روز مانده به تقابل حساس برابر پرسپولیس دچار مصدومیت شد و تا حدود یک ماه حضور در میادین را از دست داده است. با این حال شرایط نیمکت و لیست بازیکنان برای تراکتورسازان بسیار متفاوت است.
محمد تقوی سرمربی تراکتورسازی برای پر کردن جای خالی استوکس، لی هری اروین مهاجم اسکاتلندی خود را در اختیار دارد. اروین با 4 گلِ زده در جدول گلزنان لیگ برتر در کنار همتای خود علی علی‌پور قرار گرفته است. از توصیفِ بمب‌افکن تراکتور تنها می‌توان به بازنگری آخرین دیدار آنها مقابل ذوب آهن بسنده کرد. تی‌تی‌ها تا دقیقه 57 با یک گل از حریف خود عقب بودند، تا تلفیق خوش فکری‌های تقوی و هوش بالای اروین تنها در عرض 8 دقیقه عدد3 را مقابل اسم قرمزپوشان نمایان کند و تک گل مسعود شجاعی نیز تیر خلاصی بر پیکر بی جان حریف وارد کند.
حال برای تماشای تقابل مسعود شجاعی با سرمربی سال‌های دورِ خود در تیم ملی و همچنین یک فوتبال پرشور و جذاب، همه چیز از 4 روز پیش مهیا است.

برچسب‌ها: پرسپولیس تراکتور سازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

107 هَنگِ اِکتِشاف (ح)1397/08/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi