خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

مورینیو:بودجه یونایتد برای رقابت با سیتی کافی نیست

مورینیو:بودجه یونایتد برای رقابت با سیتی کافی نیست
ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد تایید کرد که به اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه اعلام کرده که برای رقابت با سیتی به بودجه بیشتری نیاز هست.

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد شب گذشته به مصاف برنلی رفت و با تساوی 2-2 متوقف شد. این تساوی اختلاف آنها با سیتی صدرنشین را به 15 امتیاز رساند. حال مورینیو مدعی شد که باشگاه های بزرگ برای رقابت به بودجه نیاز دارند.

او گفت:" من می‌دانم که باشگاه بزرگ چگونه است. دو موضوع در اینجا مطرح است، باشگاه بزرگ و تیم فوتبال بزرگ. این ها با هم فرق دارند.

وقتی می‌گویید باشگاهی مثل منچستریونایتد، آیا به نظرتان میلان به بزرگی ما نیست؟ فکر می‌کنید آنها مثل ما بزرگ نیستند؟ فکر می‌کنید رئال مادرید یا اینتر میلان به اندازه یونایتد بزرگ نیستند؟ باشگاه های بزرگ زیادی وجود دارند؛ بنابراین وقتی راجع به مسئولیت کسب قهرمانی صحبت می‌کنید، به نظرتان تاتنهام این مسئولیت را ندارد؟ تاتنهام تاریخی مثل ما ندارد، آرسنال هم مسئولیتی برای بردن لیگ ندارد؛ ولی آیا چلسی مسئولیت قهرمانی لیگ را احساس نمی‌کند؟ ما در سال دوم ساخت تیم فوتبالی هستیم که دیگر در بین بهترین های جهان نیست.

سیتی مدافعانی با قیمت مهاجمان جذب می‌کند؛ بنابراین وقتی راجع به یک باشگاه بزرگ صحبت می‌کنید، راجع به تاریخ این باشگاه حرف می‌زنید."

سیتی از زمان گواردیولا، 361 میلیون برای جذب بازیکن صرف کرده و یونایتد، 286 میلیون پوند هزینه کرده است. مورینیو در این مورد ادامه داد:" کافی نیست، کافی نیست. قیمت بازیکنان برای باشگاه های بزرگ نسبت به دیگر باشگاه‌ها متفاوت است؛ بنابراین باشگاه های بزرگ و با سابقه، معمولا در بازار مجازات می‌شوند؛ بنابراین بچه ها تمام تلاششان را می‌کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند."

برچسب‌ها: منچستریونایتد شیاطین سرخ مورینیو منچستر سیتی برنلی سیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

287 منچـستر یونایتد1396/10/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi