خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

سن سیرو، 90 دقیقه در آب و آتش!

سن سیرو، 90 دقیقه در آب و آتش!
آیا می توانید جام جهانی را بدون ایتالیا تصور کنید؟ برای فوتبال دوستان قدیمی جام جهانی بدون ایتالیا مانند انسان بدون عشق، خالی از احساس و هیجان است. ایتالیا که نباید کارش به پلی آف می کشید حالا به این مرحله رسیده و با قرعه سختی به نام سوئد دیدار کرد. دیدار رفت در مالمو با نتیجه 0 - 1 به سود سوئدی به پایان رسید که تنها فرق آنها با ایتالیا با انگیزه تر بودنشان بود. ایتالیا با ونتورا با تیمی که که از نظر مهره در چهار سال اخیر در بهترین سطح خودش بود هیچ برنامه یا تاکتیکی برای به گل رسیدن و یا برگشتن به دیدار نداشت.

ستاره هایی که در سری آ و فوتبال اروپا آقایی می کنند در برابر بلند قامت ترین خط دفاعی اروپا فقط به سانتر کردن اکتفا کرده بودند. اینسینه و ایموبیله امید های اول ایتالیا برای رسیدن به گل در این دیدار اسفناک بودند تا ایتالیا فقط یک بازی برای رسیدن به روسیه زمان داشته باشد. دیداری که تمام مردم این کشور چشم به آن دوخته اند و علیرغم اعتراضات شدیدشان به عملکرد ونتورا در دیدار رفت از 3 روز زودتر تمام گنجایش ورزشگاه سن سیرو را پر خواهند کرد تا 80 هزار تیفوسی آتزوری مثل اوایل دهه 2000 میلادی قلب میلان را به جهنمی سخت برای یاران اندرسون در تیم ملی سوئد تبدیل کنند.

ورزشگاه سن سیرو
ورزشگاه سن سیرو

این بازی تحت حواشی مختلفی مانند درگیری ونتورا با 3 بازیکن آماده این روزهای فوتبال ایتالیا، سیمونه زازا ، اسپیناتزولا، الشراوی و یا اعتراضات جدی جیجی بوفون کاپیتان این تیم به سیستم بازی در رختکن قرار گرفته است. از سوی دیگر با فشار ایتالیایی ها نامهایی مانند کارلو آنچلوتی ، دی بیاجو، مانچینی و کاپلو برای جایگزینی ونتورا در جام جهانی مطرح شده است اما ایتالیا با شکست در دیدار رفت از روسیه فاصله زیادی گرفته است.

سوئد همانطور که در دیدار رفت پس از گل به شدت روی به بازی بسته و تجمع دفاعی آورده است احتمالا در این دیدار نیز با همین روش در دقایق اولیه بازی را آغاز می کند و دل به خلاقیت امیل فورسبرگ در ضد حملات می دوزد تا فشار ابتدای بازی لاجوردی پوشان ایتالیا را کنترل کند. در آن سو ونتورا برای جلوگیری از یک فاجعه ملی با تغیراتی در ترکیبش حاضر خواهد شد. و احتمالا پس از مدت ها با حضور فلورنزی در کنار جورجینیو، پدیده برزیلی فصل پیش ناپولی به جای ده روسی و وراتی سعی در استفاده از قدرت بالای جورجینیو در امر بازی سازی و پخش توپ دارد. ایموبیله نیز به احتمال فراوان در ترکیب 2 - 5 - 3 ونتورا می ماند اما این بار در کنار او از مهاجمی استفاده می کند که علاوه بر قدرت سرزنی، روی بازی زمینی هم تبحر داشته باشد. گابیادینی بیشترین شانس را برای بازی در خط حمله تیمش دارد.

دیدار رفت ایتالیا و سوئد
دیدار رفت ایتالیا و سوئد

حال باید دید ایتالیا یکی از تنها دو تیم پرافتخار فوتبال اروپا در کنار آلمان با چهار قهرمانی می تواند از سد سخت سوئد بگذرد یا شاهد حذف یکی دیگر از محبوبترین تیم های ملی پس از حذف هلند از جام جهانی 2018 روسیه خواهیم بود.

برچسب‌ها: ایتالیا سن سیرو سوئد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

159 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/08/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi