خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

مودریچ: تاتنهام می تواند قهرمان لیگ جزیره شود

مودریچ: تاتنهام می تواند قهرمان لیگ جزیره شود
لوکا مودریچ هافبک خلاق و بازی ساز تیم رئال مادرید در در مصاجبه ای اعلام کرده است که تیم سابقش می تواند قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس باشد.

به گزارش ورزش11، لوکا مودریچ هافبک خلاق و بازی ساز تیم رئال مادرید که سال 2012 از تاتنهام به مادرید پیوسته در خصوص عملکرد اخیر تیم سابقش تاتنهام در رقابت های لیگ برتر انگلیس ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم گفت:

تاتنهام اگر تا انتها همین روند را داشته باشد می تواند لیگ جزیره را فتح کند اگرچه تیم های قدرتمندی سد راه تاتنهام قرار دارد اما من با توجه به علاقه ای که به این تیم دارم دوست دارم تاتنهام قهرمان لیگ جزیره شود.

مودریچ ادامه داد:

زمانی که من از تاتنهام جدا شدم این تیم موفق شده با پوچتینو به دست آورد های بزرگی برسد. آنها در حال احداث استادیوم جدیدی هستند و طی دو فصل اخیر تا یک قدمی قهرمانی در لیگ برتر جزیره رفته اند که این بی سابقه بوده و من خوشحال هستم که آنها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ جزیره هستند.

برچسب‌ها: لوکا مودریچ تاتنهام هاتسپر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

348 Mя.aƖιaѕgнαr1396/08/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi