خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

تابستان تراژدیک رئال مادرید؛ مودریچ در آستانه 5 سال حبس بی ق

تابستان تراژدیک رئال مادرید؛ مودریچ در آستانه 5 سال حبس بی ق
اختصاصی | لوکا موردیچ نیز همچون ابر ستاره و هم بازی خود کریستیانو رونالدو به اتهامی سنگین روبرو شده است که در صورت اثبات در دادگاه می تواند او را به 5 سال حبس بیاندازد!
به گزارش ورزش 11، هافبک ملی پوش باشگاه رئال مادرید، درگیر پرونده ای سنگین مربوط به زمان انتقالش از باشگاه دینامو زاگرب کرواسی به تاتنهام انگلیس شده است تا پس از ماجرای مالیاتی کریستیانو رونالدو، تیم رئال مادرید دچار شک سنگین تری شود!

این ماجرا مربوط سال 2008 می شود ، زمانی که مودریچ در باشگاه دینامو زاگرب کرواسی توپ می زد و طی انتقالی با رقم نامشخص راهی تاتنهام شد ! مسئله ای که برای دادگاه های مالیاتی بسیار مبهم است و برای یافتن حقیقت در پی جزئیات نهایی امر می باشند.

در اتهام اولیه لوکا موردیچ اینچنین بیان شده است که او نیمی از مبلغ قرارداد حقیقی خود را به باشگاه دیناموزاگرب اعلام کرده است و نیمی دیگر از آن پنهان مانده است و در هیچ کجا ثبت نشده است! مسئله ای که هر دو باشگاه تاتنهام و دینامو زاگرب از آن بی اطلاع هستند!

دادگاه مالیاتی به دنبال نم باقی مانده مبلغ قرارداد است که در کجا و تحت چه شرایطی به لوکا مودریچ رسیده است؛ چرا که در صورت روشن نشدن این مسئله می تواند اتهاماتی همچون پولشویی را به دنبال خود به همراه داشته باشد!

در صورت اثبات این ماجرا، لوکا مودریچ به حکم 5 سال حبس بدون قید و شرط محکوم خواهد شد تا رئال مادرید در بحرانی تازه تر قرار بگیرد!

برچسب‌ها: لوکا مودریچ تاتنهام هاتسپر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

250 Mя.aƖιaѕgнαr1396/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi