خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

پیش بازی آرسنال- وست برومویچ؛ آیا توپچی ها از بحران خارج می

پیش بازی آرسنال- وست برومویچ؛ آیا توپچی ها از بحران خارج می
آرسنال در پنج هفته نخست انتظارات را برآورده نکرده است و ونگر در شرایط سختی به سر می برد.

آرسنال از هفته ششم از ساعت 22:30 میزبان وست برومویچ است.

آرسنال اکنون پس از پنج بازی با 7 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. وست برومویچ نیز پس از پنج بازی با هشت امتیاز در رده دهم قرار دارد.

آرسنال هر 6 بازی گذشته خود برابر وست بروم در ورزشگاه امارات را پیروز شده است. آخرین دیدار این دو تیم در مارس گذشته بود که وست برومویچ 3 بر 1 از سد میهمان خود گذشت. وست بروم از سال 1977 نتوانسته است دو بازی پیاپی برابر آرسنال به پیروزی برسد.

وست برومویچ از 35 بازی خارج از خانه خود فقط 5 بازی را پیروز شده است. آرسنال هفت بازی متوالی لیگ جزیره را برده است. الکساندر لاکازت در هر دو حضور خود در ورزشگاه امارات گلزنی کرده است. آخرین بازیکنی که در هر سه بازی خانگی ابتدایی آرسنال موفق به گلزنی شده است برایان ماروود است که در سال 1988 موفق به انجام این مهم شده است.

گرت بری اگر در این دیدار به میدان برود رکورد 632 بازی رایان گیگز در لیگ برتر را خواهد شکست. اولین بازی گرت بری در لیگ برتر به 2 می 1998 باز می گردد.

باید دید آرسن ونگر می تواند آرسنال را از این شرایط خارج کند یا خیر. هواداران آرسنال در چند سال گذشته بجز FA کاپ یال پیش عنوان مهمی را جشن نگرفته اند و از ونگر انتظار دارند شرایط را تغییر دهد و برای توپچی ها افتخار کسب کند. اتفاقی که با وجود تیم هایی مانند منچستر یونایتد، من سیتی و چلسی بسیار سخت به نظر می رسد.

برچسب‌ها: وست برومویچ آرسنال لیگ جزیره بحران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

263 موهاوی1396/07/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi