خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

رم 0-0 اتلتیکو مادرید؛ تساوی به نفع چلسی

رم 0-0 اتلتیکو مادرید؛ تساوی به نفع چلسی
لیگ قهرمانان اروپا

موقعیت های اتلتیکو مادرید در این مسابقه زیاد بود ولی هیچکدام به گل تبدیل نشد.

دو تیم رم و اتلتیکو مادرید از ساعت 23:15 در استادیوم المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند.
مشخصات بازی

سه شنبه 21 شهریور 1396 (12 سپتامبر 2017)

دور اول مرحله گروه C لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18

خلاصه بازی

در دقیقه 3 مسابقه پاس عرضی از سمت چپ به سائول در محوطه جریمه رسیده و ضربه او به شکل بسیار خطرناک از کنار دروازه به بیرون می رود. در دقیقه 18 مسابقه یک پاس در عمق برای دفرل انداخته شده و وی ضربه می زند که با اختلاف کم از سمت چپ دروازه اتلتیکو مادرید به بیرون می رود. بر خلاف اینکه در دقایق ابتدایی اتلتیکو مادرید سوار بر بازی بود، رم اکنون بازی را در اختیار گرفته در حالی که 20 دقیقه از مسابقه گذاشته است.

رم-اتلتیکودر دقیقه 32 ضربه آزاد کوتاه به ناینگولان پاس داده شده و ضربه وی را اوبلاک به خوبی مهارم ی کند. در دقیقه 33 یک موقعیت بسیار عالی در دهانه دروازه برای کوکه روی پاس سائول پیش آمده که ضربه وی را از روی خط دروازه مدافع رم بر می گرداند و ضربه مججد بازیکن اتلتیکو مادرید را نیز دروازه بان دفع می کند تا جدی ترین موقعیت مسابقه از دست برود.

ده روسینیمه دوم شروع می شود. سائول از میانه های میدان یک پاس در عمق فوق العاده برای ویتو می اندازد که توپ او را در شرایط تک به تک دروازه بان رم راهی کرنر می کند تا در دقیقه 56 همچنان بازی بدون گل دنبال شود. با وجود اینکه رم در خانه بازی می کند ولی در نیمه دوم بازی کاملا در اختیار اتلتیکو مادرید است. حتی سیمئونه برای رسیدن به گل، گابی را بیرون کشیده و کاراسکو را اضافه می کند تا قدرت تهاجمی تیمش بیشتر شود. در دقیقه 63 کاراسکو در سمت راست محوطه جریمه پاس در عمقی به توماس پارتی می دهد که ضربه این بازیکن جوان را دروازه بان رم با یک واکنش خوب دور می کند. در دقیقه 83 گایتان به کوریا پاس دداه و وی از پشت محوطه جریمه یک ضربه محکم به سمت دروازه رم روانه می کند که دروازه بان با یک واکنش خوب توپ را دور می کند. در دقیقه 90 مسابقه سانتر کوکه را سائول با ضربه سر به سمت دروازه رم می زند که دروازه بان توپ را برگشت داده و توپ برگشتی را خود سائول می زند که با بدشانسی توپ به تیرک دروازه برخورد می کند. این آخرین موقعیت مسابقه بود تا این دیدار با تساوی بدون گل پایان یابد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید مدیر اتحادیه : برزیل رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

138 پرسپولیس‌‌‌1396/06/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi