خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

اتلتیکو مادرید مشتری خرید الیکس ویدال

اتلتیکو مادرید مشتری خرید الیکس ویدال
موندو: اضافه شدن اتلتیکو مادرید و ناپولی به جمع مشتریان الیکس ویدال
بارسا پروسه فروش بازیکنان مازادش را کلید زده است.

پس از سویا، ظاهرا اتلتیکو مادرید و ناپولی هم برای جذب الیکس ویدال ابراز علاقه کرده‌اند.

ویدال یکی از خریدهای بارسا در دوران لوئيز انریکه بود که هیچ وقت هم نتوانست خودش را به ترکیب اصلی تحمیل کند. ویدال جایی در برنامه‌های انریکه نداشت و انتظار می‌رفت با آمدن والورده اوضاع تغییر کند. تا حدودی هم این گونه شد و ارنستو به خصوص پس از مصدومیت دمبله، فرصت زیادی به ویدال و دلوفئو داد که ظاهرا هیچ کدام نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند.

البته پیشتر هم صحبت از علاقه ناپولی به ویدال بود که به نظر داستان کمی جدی تر شده. پارتنوبی اخیرا از بارسا درباره شرایط ویدال و فروشش پرسیده است. حرف از علاقه رم هم بود که جالوروسی به نظر ویدال را از گزینه‌هایش خارج کرده است. جدیدترین مشتری هم اتلتیکو مادرید است که به ویدال علاقه دارد اما با توجه به اتفاقاتی که اخیرا میان دو باشگاه در باب قضیه گریزمان رخ داد، عملی شدن این انتقال بسیار پیچیده به نظر می‌رسد. کما اینکه اتلتی حاضر نیست تا انتهای فصل یک یورو هم برای ویدال هزینه کند و خواهان انتقال قرضی با بند خرید دائم غیر اجباری است.

بارسا برای فروش ویدال 10 میلیون یورو می‌خواهد و مایل است همین زمستان او را به فروش برساند. در بدترین حالت با انتقال قرضی با بند خرید دائمی در پایان فصل موافقت خواهد شد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید بارسلونا الیکس ویدال فوتبال خرید بازیکن ناپولی رم 10 میلیون یورو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

265 پرسپولیس‌‌‌1396/10/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi