خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کلمبیا
اتحاد کلمبیا
16
809

خوزه پکرمن: جیمز بازیکن مهمی است

خوزه پکرمن: جیمز بازیکن مهمی است
عملکرد جیمز رودریگز زیر نظر زین الدین زیدان در رئال مادرید خیلی خوب نبوده و در پنج بازی لالیگا این فصل بازی کرده است. شاید او حالا دیگر در ترکیب اصلی تیم رئال نباشد اما سرمربی کلمبیا خوزه پکرمن اصرار دارد که کاپیتانشان رودریگز بازیکن بسیار مهمی برایشان است.
جیمز رودریگز از زمان پیوستن زیدان به رئال مادرید کمتر بازی کرده است و در این فصل تنها دو بار به عنوان یار اصلی در لالیگا وارد زمین شده است.

پکرمن اظهار دارد:
وقتی درباره ی جیمز صحبت می کنیم درباره بازیکنی صحبت می کنیم که قابلیت های زیادی دارد. در یک سوم هجومی هیچکس را نمی توان با او مقایسه کرد او شوت های قدرتمندی با پای چپش می زند او همه کاره و قابل انعطاف است. او بازیکن اساسی است او می تواند در راست، چپ یا وسط بازی کند.

کلمبیا حالا رده ی چهارم را در مسابقات مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی دارد در حالی که 10 دور از این مسابقات گذشته است. آن ها یک امتیاز از شیلی و 4 امتیاز از رهبر رقابت ها برزیل کم دارند.

برچسب‌ها: پکرمن خامس رودریگز مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بوندسلیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 1

499 King Erfan1396/06/26

King Erfan: واقعا جیمز بازیکن خیلی مهمی هست

27 شهریور (17:33)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi