خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

کازورلا:نمیتوانم زمان دقیقی برای بازگشتم به فوتبال تعیین کنم

کازورلا:نمیتوانم زمان دقیقی برای بازگشتم به فوتبال تعیین کنم
طرفداری- سانتی کازورلا، هافبک 32 ساله آرسنال که فصل گذشته با مصدومیتی شدید مواجه شد، این روزها مراحل ریکاوری خود را پشت سر می گذارد تا برای بازگشت به میادین فوتبال آماده شود. پس از مصدومیتی که فصل گذشته برایش به وجود آمد، او هنوز نمی تواند تاریخ دقیق بازگشتش به فوتبال را اعلام کند؛ اما تایید می کند پیشرفت خوبی برای بازگشت به فوتبال داشته است.

در مصاحبه ای با Onda Cero، سانتی کازورلا به شایعات پیرامون خداحافظی اش از فوتبال و بازگشتش پس از مصدومیت اینگونه واکنش نشان داد:

به شایعات درباره بازنشستگی ام توجه نکنید؛ آن هایی که می خواهند من فوتبال را کنار بگذارم، به زودی می بینند که به فوتبال برمی گردم و دوباره بازی می کنم. نمی دانم چند وقت دیگر به میادین برمی گردم؛ اما معقتدم دوباره در بهترین سطح فوتبال بازی می کنم. مشغول تمرین هستم و امیدوارم این اتفاق زود رخ بدهد.
کازورلا که دچار مصدومیت طولانی مدتی شده است، قبلا نگران این بود که بتواند مجددا به فرم خوب خودش برگردد؛ اما حالا خوش بین تر است:

آماده نبودن بدترین چیز است. مشکل این بود که پزشکان نمی دانستند چه اتفاقی رخ می دهد. اما به اسپانیا رفتم و پزشکان مشکل را پیدا کردند و به نظر می رسد حل شده است. به نظر می رسد عملیات تمام شده باشد؛ حالا خوشحالم و از دو هفته پیش مراحل ریکاوری و بهبودی ام آغاز شده است. هنوز با بازی کردن فاصله دارم و استحکام کافی را در تاندون و عضلاتم ندارم. نیاز دارم که دوباره قدرتم را به دست بیاورم؛ اما خوشحالم که دو هفته است مشغول ریکاوری ام.
کازورلا در ادامه گفت:

در حال حاضر حالم خوب است؛ اما نمی توانم زمان دقیقی برای بازگشتم به فوتبال تعیین کنم. برای اینکه اگر این کار را بکنم و در زمان مشخص برنگردم، شکست بزرگی برایم اتفاق می افتد. فقط روز به روز به این موضوع فکر می کنم. واقعا دوست دارم دوباره بازی کنم و هرچه سریع تر تمریناتم را آغاز کنم.
هافبک آرسنال می گوید آرسن ونگر برای تمدید قرارداد با وی تماس گرفته است:

سه روز قبل از اولین عمل جراحی ام، ونگر با من تماس کردم و گفت من با اداره باشگاه درباره یک قرارداد جدید صحبت کرده ام. او گفت آرسنال برای فصل آینده روی من حساب کرده است. این خبر باعث شد و باعث شد بتوانم با مصدومیتم بهتر مبارزه کنم. حالا، خوشبختانه این فرصت را دارم وقتی که برمی گردم، در باشگاه بسیار خوبی همچون آرسنال بازی کنم.

برچسب‌ها: آرسنال سانتی کازورلا مصدومیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

185 Moeinbergkamp1396/05/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi