خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,698

سانتی کازورلا خواستار تمدید قرارداد با آرسنال شد

سانتی کازورلا خواستار تمدید قرارداد با آرسنال شد
هافبک آرسنال، سانتی کازورلا می گوید که در تلاش است تا با آرسنال قرارداد جدیدی ببندد البته اگر از سوی تیم پیشنهادی به دست او برسد.
به گزارش ورزش 11، کازورلای 31 ساله که در تابستان بعدی قرارداد خود را به اتمام رسیده می بیند اصرار دارد که در امارات خوشحال است اما تا به حال پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است. مرد اسپانیایی که در سال 2012 از مالاگا به آرسنال پیوست در این اواخر به اتلتیکو مادرید نیز لینک شد اما او می خواهد آینده اش را با آرسنال بسازد.

کازورلا عنوان کرد:
-
اتلتیکو مادرید باشگاه فوق العاده ایست فقط به نتایجشان نگاه کنید ال چولو (دیگو سیمئونه) کارهای بزرگی را در آنجا عملی کرده است اصلا راحت نیست که دو بار به فینال لیگ قهرمانان برسید و البته قهرمان لیگ شوید.

اما من اینجا خوشحالم من به سرمربی ام اعتماد دارم به هم تیمی هایم اعتماد دارم. حس می کنم اینجا مهم هستم و اگر آن ها به من پیشنهاد جدیدی بدهند آن را امضا می کنم زیرا با کارکردن به همراه این تیم بزرگ خوشحالم.
-

کازورلا که در فصل گذشته 21 بار مصدوم شد و تنها موفق به انجام 7 بازی در لیگ شد و در این 7 بازی 2 گل نیز به ثمر رساند

برچسب‌ها: سانتی کازورلا آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

188 موهاوی1395/07/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi