خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

احتمال لغو حضور چاپه کوئنسه در جام خوان گمپر

احتمال لغو حضور چاپه کوئنسه در جام خوان گمپر
فدراسیون فوتبال برزیل حاضر نیست برنامه بازی‌های چاپه کوئنسه را عوض کند.
طرفداری - از برزیل خبر می‌رسد به این دلیل که فدراسیون فوتبال برزیل حاضر به تغییر برنامه بازی‌های چاپه کوئنسه نیست، شاید این تیم نتواند در جام خوان گمپر شرکت کند.
چاپه کوئنسه گمنام حالا به لطف یک اتفاق تلخ و فراموش نشدنی مشهور شده. هواپیمای حامل بازیکنان و کادر تدارکات این باشگاه در راه رسیدن به کلمبیا سقوط کرد و بیش از هفتاد کشته بر جای گذاشت. تراژدی دردناکی که تا مدت‌ها خاطر فوتبال دوستان را آزرد. پس از این واقعه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به همدردی با این تیم پرداختند و بارسلونا نیز تصمیم گرفت برای ادای احترام به درگذشتگان این سانحه، در جام خوان گمپر با چاپه کوئنسه بازی کند.

به گزارش mundodeportivo، دسامبر گذشته بود که اعلام شد بارسلونا با چاپه کوئنسه برای حضور در این بازی به توافق رسیده است. اما حالا و در فاصله حدود دو ماه تا برگزاری این بازی، این احتمال قوت گرفته که شاید چاپه کوئنسه نتواند در این بازی مقابل بارسلونا به میدان برود. قضیه از این قرار است که طبق برنامه، چاپه کوئنسه دو روز پیش از این بازی باید با کوریتیبا بازی کند و فدراسیون فوتبال برزیل نیز تاکنون با درخواست این باشگاه برای تغییر در تقویم این تیم، موافقت نکرده است.
محض اطلاع باید گفت که چاپه کوئنسه به همین دلیل مجبور شده بازی دوستانه‌اش با بنفیکا در تاریخ 22 جولای همین تابستان را لغو کند. اتفاقی که شاید برای جام خوان گمپر نیز رخ بدهد. بارسلونا با فدراسیون فوتبال برزیل در تماس است تا این مشکل را حل کند و باید دید نهایتا چه تیمی روز 7 یا 8 آگوست مقابل آبی اناری‌ها قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها: جام خوان گمپر چاپه کوئنسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

103 Hgmk1396/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi