خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

سمپدوریا، حریف بارسلونا در جام خوان گمپر

سمپدوریا، حریف بارسلونا در جام خوان گمپر
پنجاه و یکمین دوره جام خوان گامپر، 20 مرداد ماه امسال بین دو تیم بارسلونا و سامپدوریا در استادویم نیوکمپ برگزار خواهد شد.
به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد اولین قهرمانی بارسلونا در اروپا، سامپدوریا برای جام خوان گامپر دعوت شده است. تیم ایتالیایی حریف بارسا در فینال جام باشگاه های اروپای سال 1992 در ومبلی لندن بود که آبی اناری ها با گل زیبای رونالد کومان در وقت های اضافه موفق به شکست سامپدوریا و کسب اولین قهرمانی خود شدند.

سامپدوریا سال 1989 نیز در فینال جام جامداران به مصاف بارسا رفت که در آنجا نیز شکست خورده بود. آن اولین جامی بود که کرویف با بارسلونا فتح کرد.

بارسا به همین مناسبت، حتی پیراهن فصل بعد خود را مشابه پیراهن سال 92 طراحی کرده است. جدال با سامپدوریا آخرین بازی دوستانه پیش فصل بارسلونا محسوب می شود. قبل از این بازی بارسا با سلتیک، لسترسیتی و لیورپول، سه بازی دوستانه در مرداد ماه برگزار خواهد کرد. 4 روز پس از بازی با سامپدوریا، آبی اناری ها سوپرکاپ اسپانیا را برابر سویا برگزار می کنند.

برچسب‌ها: سمپدوریا بارسلونا جام خوان گمپر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

106 آریان شادو1395/04/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi