خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آمریکا
اتحاد آمریکا
12
2,104

تمجید کلینت دمپسی از کریستین پولیشیچ پس از دیدار برابر هندور

تمجید کلینت دمپسی از کریستین پولیشیچ پس از دیدار برابر هندور
یانکی ها موفق شدند با شش گل هندوراس را شکست بدهند.

به گزارش دیلی خبر ایران کلینت دمپسی بازیکن باتجربه تیم ملی آمریکا به تمجید از کریستین پولیشیچ و عملکرد این بازیکن در دیدار برابر هندوراس پرداخته است.

یانکی ها دیشب و در دیدار مقدماتی جام جهانی روسیه موفق شد با 6 گل هندرواس را شکست دهند و وضعیت خودشان را در جدول کونکاکاف بهبود ببخشند. دمپسی با هتریک خود در این دیدار نقش به سزایی در این پیروزی داشت اما پولیشیچ نیز با عملکرد خوبش تحسین بسیاری از اهالی دنیای فوتبال را برانگیخت. به نقل از soccerway، دمپسی می گوید:

پسر، او بازیکن بزرگی است. او می تواند در جدال های یک در برابر یک بازیکنان تیم مقابل را به راحتی از پیش روی بردارد. عده ای سعی می کردند به او فشار بیاورند و اگر می توانید خوب بدوید، او به شما می رسد! داشتن چنین بازیکنانی که می توانند جدال های یک در برابر یک را به راحتی از پیش روی بردارند و دفاع چنین تیم هایی را باز کنند، عالی است.

به گزارش طرفداری،اما پولیشیچ در مورد دمپسی می گوید:

بازی کردن با فردی مانند کلینت، آسان است. او قوی و تکنیکی است و همچنین می تواند به خوبی توپ را حفظ کند. کلینت همیشه حمایت خوبی از شما می کند. این دقیقاً همان چیزی است که از یک مهاجم انتظار می رود و این موضوع در ذات اوست

برچسب‌ها: کلینت دمپسی کریستین پولیشیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

96 ♕تــاج تــهران♕1396/01/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi