خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

هشدار هانری به آرسنال در مورد تاتنهام

هشدار هانری به آرسنال در مورد تاتنهام
به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو و تیمش امسال عملکرد خوبی داشته اند و در حال حاضر نزدیک ترین تعقیب کننده چلسی با 10 امتیاز اختلاف نسبت به این هستند. هانری نیز به تمجید از عملکرد اسپورز پرداخت و به تیم سابقش هشدار داد که دشمن اصلی باشگاه، در مسیر درستی قرار گرفته است.
او گفت:" آینده آنها روشن است. همه بازیکنانشان را برای طولانی مدت در اختیار دارند که پیام مثبتی برای خریدهای احتمالی شان خواهد داشت. استادیوم جدیدشان در دست ساخت است. فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند. اسپورز تیم مستحکمی شده، یک تیم متحد و قدرتمند. ولی هنوز تیم به صورت عمیق قدرتمند نشده است.
شاید 4 بازیکن با کیفیت دیگر لازم دارند. اگر هری کین بازی نکند، خیلی جایش در تیم خالی می‌شود. هئونگ مین سون در ابتدای فصل خوب کار کرد و وینسنت یانسن هنوز نتوانسته نمایش خوبی داشته باشد. آنها فاصله زیادی با تبدیل شدن به یک تیم قدرتمند ندارند و این من را نگران می‌کند. تاتنهام در مسیر درستی قرار دارد."

برچسب‌ها: تیری هانری لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

168 آرسنال یساقی1395/12/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi