خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

آنچلوتی : انتظار ندارم مولر مثل روبن بازی کند ...

آنچلوتی : انتظار ندارم مولر مثل روبن بازی کند ...
مولر در رقابت های این فصل در همه رقابت ها تنها 4 گل به ثمر رساند. این مسئله با تغییر پست او توسط کارلو آنچلوتی همراه شد. مربی ایتالیایی به جای استفاده از مولر در پشت مهاجم نوک، در کناره ها از او استفاده می کند که انتقادهایی را به همراه داشته است.

آنچلوتی تاکید کرد که انتظار ندارد مولر در این پست عملکردی مانند آرین روبن یا داگلاس کاستا داشته باشد.
31

او به خبرنگاران گفت:" می دانم که این یک کلیشه است اما او واقعا می تواند در هر نقطه از زمین بازی کند. مولر این کار را به شیوه خودش انجام می دهد و این پست را دوباره ابداع می کند. این جالب است که ازمن به دلیل اینکه ازاو در کناره های استفاده می کنم، انتقاد می شود. رسانه ها می گویند "اوه، او یک بال نیست".

واقعا؟ من احمق نیستم. می توانم بفهمم که او نمی تواند در کناره ها مانند روبن یا کاستا بازی کند. و قصد ندارم از او چنین چیزی بخواهم. آنچه او می تواند انجام بدهد این است که با هوشش می تواند بهترین موقعیت را در زمین در بهترین زمان پیدا کند و تنها کارش را از کناره ها آغاز می کند. این به تیم کمک می کند."

برچسب‌ها: آنچلوتی مولر روبن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

189 Special Girl1395/11/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi