خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,185

ورزشگاه یادگار امام(ره) قطعاً به هفته پنجم لیگ نمی‌رسد!!

ورزشگاه یادگار امام(ره) قطعاً به هفته پنجم لیگ نمی‌رسد!!
ساعت24- سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی از آماده نشدن قطعی ورزشگاه یادگار امام(ره) برای بازی هفته پنجم این تیم مقابل پرسپولیس خبرداد.

پس از مطالب و اظهار نظرهای ضد و نقیضی که در مورد آماده شدن ورزشگاه یادگار امام تبریز مطرح شده سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان رسما اعلام کرد که مراحل آماده‌سازی چمن این ورزشگاه به این زودی‌ها به پایان نرسیده و تیم فوتبال تراکتورسازی نمی‌تواند در این ورزشگاه از پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر میزبانی کند.

وی افزود: آماده‌سازی چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) قطعاً به دیدار هفته پنجم مقابل پرسپولیس نمی‌رسد و به همین دلیل باید بازی در ورزشگاه دیگری برگزار شود.

ذوالفقاری تاکید کرد: گزینه ما ورزشگاه اختصاصی خودمان است و می‌خواهیم در این ورزشگاه از پرسپولیس میزبانی کنیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد این‌که این ورزشگاه قابلیت میزبانی چنین بازی مهمی را دارد یا نه، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد. بازی با ماشین سازی که در تبریز حساسیت بیشتری نسبت به این بازی دارد را در ورزشگاه اختصاصی انجام دادیم و مشکلی هم وجود نداشت.

ذوالفقاری در مورد موافقت سازمان لیگ و شورای تأمین با برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی اظهار داشت: هنوز درخواست خودمان را رسماً مطرح نکرده‌ایم اما وقتی شورای تامین استان با برگزاری بازی با ماشین‌سازی موافقت کرده با برگزاری این بازی هم در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی موافقت می‌کند.

برچسب‌ها: پرسپولیس تراکتور سازی تبریز ورزشگاه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

282 تالش سیتی11395/06/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi