خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

قاتل انگلیسی ها از فرانسه دیپورت شد +عکس

قاتل انگلیسی ها از فرانسه دیپورت شد +عکس
به گزارش خبرگزاری فارس، حاشیه های مسابقه تیم‌های ملی روسیه و انگلیس در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۶ و درگیری هواداران دو تیم بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مختلف جهان داشته و از همان روزهای اول، درگیری خونین طرفین مسابقات یورو را در قاره سبز تحت تاثیر خودش قرار داد.

پلیس و مقامات امنیتی فرانسه چند روز پس از درگیری هواداران انگلیس و روسیه دست به شناسایی زدند و سرانجام روز گذشته ۲۰ هوادار روسیه به مسکو برگردانده شدند.

الکساندر شاپرایگین، لیدر هواداران روسیه در این درگیری نقش زیادی را ایفا کرد به طوری که در چند روز اخیر با رسانه ای شدن فیلم و تصاویر درگیری‌اش با هواداران انگلیسی به وی لقب ” قاتل سر انگلیسی‌ها” داده شد.

شاپرایگین بعد از اخراجش از فرانسه، امروز وارد مسکو شد و در بدو ورود به کشورش اعلام کرد که برای حمایت از هموطنانش و برای بازی آخر روسیه مقابل ولز دوباره به فرانسه بازخواهد گشت.

وی معتقد است که دولت فرانسه می‌تواند دوباره جواز بازگشت وی به این کشور را صادر کند و در این باره تاکید کرد: من با یک شرایط معمولی از کشور فرانسه دیپورت شدم، اما حالا به مسکو آمدم و پس از دیدن خانواده‌ام ، تصمیم دارم که برای حمایت تیم ملی کشورم دوباره به فرانسه برگردم.

شاپراگین دوست دارد که دوباره به پاریس برگردد،‌اما به نظر می‌رسد که فرانسوی‌ها علاقه‌ای ندارند مجددا اجازه حضور این لیدر روسی را صادر کنند.

برچسب‌ها: عکس قاتل انگلیسی ها لیدر روسی دیپورت فرانسه یورو 2016

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

368 βiohazard1395/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi