خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

قهرمانی دراماتیک یووه و آینده درخشان پیش رو

قهرمانی دراماتیک یووه و آینده درخشان پیش رو
در نهایت بار دیگر این یوونتوس بود که قهرمان سری آ شد؛ آن هم در حالی که بازیکنان این تیم در کمپ تمرینی شان، مقابل تلویزیون لم داده بودند و منتظر برپایی جشن قهرمانی بودند.
پیروزی دراماتیک روز یکشنبه یووه مقابل فیورنتینا، آنها را در آستانه قهرمانی قرار داد. بازیکنان یووه در کمپ تمرینی وینووا بودند که ناپولی مقابل رم شکست خورد و اسکودتو از آن یوونتوس شد.
آلوارو موراتا، گل پیروزی بخش تیمش را مقابل فیورنتینا به ثمر رساند و مهار پنالتی توسط بوفون، 3 امتیاز بسیار ارزشمند را برای یووه به ارمغان آورد. در بازی دیروز نیز گل دیرهنگام راجا ناینگولان، 3 امتیاز را از آن رم کرد و این ناپولی بود که در رقابت با یووه برای قهرمانی، شکست خورد.
یووه فصل را بسیار ضعیف شروع کرد. آنها برای اولین بار پس از سال 1912، دو بازی اول خود را با شکست پشت سر گذاشتند. هیچ تیمی پس از چنین شروع ضعیفی موفق به قهرمانی نشده بود. روز دوشنبه، در حالی که 3 بازی به پایان باقی مانده بود یووه موفق به کسب قهرمانی شد. حالا آنها برای پنجمین بار قهرمان شده اند و در جدول، با 12 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی ناپولی قرار گرفته اند.
گاتزتا دلو اسپورت، پس از شکست یوونتوس مقابل ساسولو در ماه اکتبر، با تیتر "خداحافظ اسکودتو" به استقبال آن بازی رفت. این روزنامه تماما به انتقاد از یووه پرداخته بود. شاگردان آلگری در رده ی دوازدهم جدول بودند و 11 امتیاز با رم در اوایل نوامبر فاصله داشتند. آنها با چلسی مقایسه می‌شدند. کدام مدافع عنوان قهرمانی ضعیف تر ظاهر شده؟
بدون کارلوس ته‌وز، آندره آ پیرلو و ویدال، یوونتوس روح خود را گم کرده بود. مصدومیت‌ها یکی پس از دیگری پیش می‌آمد. پل پوگبا با فشاری سنگین روی شانه‌هایش در زمین ظاهر می‌شد. او حتی عنوان "+5" را در کنار عدد 1 شماره 10 قرار داد تا یادآور روزهایی باشد که شماره 6 می‌پوشید و از لحاظ روحی روانی او را تقویت کند. دیبالا، خرید 32 میلیون یورویی یووه، همه را نا امید کرده بود و نیمکت نشین بود.
در فصلی که 17 مربی در سری آ تغییر کردند، مکس آلگری که 6 ماه قبلش تیم را در آستانه کسب سه گانه قرار داده بود، انگار فراموش شده بود و می‌ترسید که جایگاهش را از دست بدهد.چند روز قبل از شکست مقابل ساسولو، آنیلی، رئیس باشگاه نتایج یووه را "غیرقابل قبول" خوانده بود و اینکه تیم در دوره گذار است را بهانه مناسبی برای این نتایج ضعیف نمی‌دانست.
در دیداری که مدافع با تجربه یووه، کیه‌لینی ، در فاصله 5 دقیقه به پایان نیمه اول اخراج شده بود و شکست، یووه را در فاصله 11 امتیازی رم قرار داد. پس از بازی، بوفون در مصاحبه ای عنوان کرده بود که روحش از این شکست ها به درد آمده و صحبت کردن درباره داور پس از هر شکست، کار بازنده ها است." شاید همین مصاحبه کاپیتان بود که تکانی به بازیکنان یووه داد و باعث شد آنها به خودشان بیایند. باشگاه، با نترسیدن، قدرت خود را نشان داد. تصمیم عجولانه ای گرفته نشد و آنیلی سعی کرد فضای امنی برای آلگری به وجود بیاورد.
آلگری همچنین قدرتش را در کنترل شرایط بحرانی و مدیریت تیم نشان داد. او آرامش خود را حفظ کرد و اجازه نداد خودش و تیم، تحت تاثیر شرایط لرزان قرار بگیرند. او در توئیترش نوشت:" سری آ ، دو 100 متر نیست بلکه دو ماراتون است و ما برای رسیدن به هماهنگی به صبر نیاز داریم."مردم اما آن روزهای پرتنش در تورین را فراموش کردند. بازیکنان در کمپ تمرینی باشگاه برای مدتی زندگی کردند و اجازه دادند هواداران دو آتشه به تمرین‌ها بیاییند تا متوجه حرف آنها شوند. ولی از تمام این آشفتگی ها، یک بازگشت تاریخی رقم خورد. همه چیز از بازی بعدی شروع شد؛ دربی تورین که در دقیقه 93 با گل کوادرادو، یووه به پیروزی رسید.
پس از آن، بانوی پیر در 15 بازی بعدی خود به یپروزی رسید و یک رکورد داخلی به جا گذاشت. شاید کمی آسان به نظر بیاید ولی ممکن بود اوضاع برای یووه خیلی بد پیش برود. یکی از به یاد‌ماندنی ترین لحظه‌های فصل، وقتی بود که آلگری در کنار زمین، اور کتش را پاره کرد و روی زمین انداخت زیرا تیمش مقابل کارپی نمایش بسیار ضعیفی داشت. لئوناردو بونوچی در دقایق پایانی یک گل به خودی زد و لورنزو لولو یک موقعیت عالی را برای به تساوی کشاندن بازی از دست داد.
در نیم فصل، یوونتوس تنها 39 امتیاز داشت. هیچ تیمی تا به حال با چنین امتیازی در نیم فصل موفق به کسب قهرمانی نشده است. ناپولی برای اولین بار پس از سال 1990، قهرمان نیم فصل شد. گونزالو هیگواین در فرم بسیار خوبی قرار داشت و در ماه فوریه، او 25 گل به ثمر رسانده بود و در 9 بازی اخیرش، 10 گل زده بود.
شاید اگر بونوچی، مانع ضربه خطرناک هیگواین به سمت دروازه یووه نمی‌شد، ناپولی بازی مقابل را برده بود و اختلاف خوبی ایجاد می‌کرد. به نظر می‌رسید همه چیز برای تساوی پیش می‌رفت ولی زازا که در نیمه دوم به میدان آمده بود، در دقیقه 88 گل برتری یووه را به ثمر رساند. هفته بیست و پنجم بود و اولین بار بود که یووه توانست به صدر جدول برسد. وقتی به این رده رسیدند، این حس بود که آنها دیگر پایین نخواهند آمد. بدون توجه به رقابت، یووه می‌داند چگونه در صدر جدول باقی بماند. دیگر تیم‌ها توانایی کنترل فشار را ندارند.
ثبات یووه استثنایی بود و درصد خطای آنها به طرز باورنکردنی پایین. آنها 25 بازی از 24 بازی اخیر خود را بردند و از 75 امتیاز ممکن، 73 امتیاز کسب کردند. بوفون رکوردی 22 ساله را شکست و 16 ساعت و 13 دقیقه دروازه اش را بسته نگه داشت. پوگبا نشان داد که شایستگی پوشیدن پیراهن شماره 10 را دارد و 11 پاس گل تا به اینجا برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده است. دیبالا فراتر از انتظارات ظاهر شد و 20 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند.
این اولین بار است که یووه پس از سال 1935 موفق شده پنج قهرمانی پیاپی در سری آ کسب کند. این فصل حتی از فصلی که بدون شکست قهرمان شدند یا فصلی که رکورد 100 امتیاز را شکستند نیز در رده بالاتری قرار می‌گیرد زیرا بازگشت از آن وضعیت ف

برچسب‌ها: یوونتوس کالچو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

41 0

636 بانوی پیرمارلیک1395/02/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi