خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

4دقیقه تا ابدیت

4دقیقه تا ابدیت
یوونتوس حالا 10 کلین شیت پیاپی دارد، پائولو دیبالا گلی زد که مادر گل های زیبا را به تحسین واداشت و پیروزی را برای یوونتوس رقم زد، آنها از 19 بازی اخیرشان، 18 تا را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. ساسولو و بیانکونری رابطه ی ویژه ای دارند، اگرچه یکی از آنها غول آسا و دیگری کوچک است، هر دوی آنها در فرم خوبی قرار دارند، هر دو به بازیکنان ایتالیایی اعتقاد دارند (نرووردی 23 بازیکن ایتالیایی در ترکیبشان دارند) ‌و هر دو استادیوم های اختصاصی خودشان را دارند. این دو تیم وقتی صحبت از استعدادیابی برای ستاره های آینده ی ایتالیا می شوند، با هم دوستند اما جمعه شب هر دو برای پیروزی جنگیدند.

ساسولو، تیمی پویا و مستقیم، واضحا جای خالی براردی را حس کرد، بازیکنی با مهارت و موثری که می تواند تفاوت ها را رقم بزند، آنها توانایی های محدودی داشتند اما توانستند اشتباهاتی را در بازیکنان یوونتوس برانگیزند، تیمی که در هفته های اخیر بی دقت شده است. بدون اینکه نبوغی از هافبک ها ببینیم و با توجه به جای خالی پل پوگبا، دیبالا مجبور بود عقب نشینی کند تا مالکیت توپ را پس بگیرد، با توجه به اینکه ماریو مانژوکیچ دائما به عقب برمی گشت تا به دفاع کمک کند تیم با گزینه های کمی در خط حمله برای رساندن توپ مواجه بود. بیانکونری ها برای نفوذ در دفاع پرتعداد ساسولو مشکل داشتند، اما کفایتشان به حدی بود که برای رسیدن به گل تنها به یک فرصت برای استفاده از اشتباه و به ثمر رساندن یک گل زیبای دیگر توسط دیبالا و تضمین 3 امتیاز دیگر نیاز داشتند. دیبالا یک بار دیگر مردی بود که کیفیتش را در به ثمر رساندن گل نشان داد.

یووه در حالیکه استحقاق برتری را داشت، در نیمه ی دوم تا حدودی افت کرد و در نهایت وحشت زده شد. آنها نگرانِ گل نخوردن بودند تا به جانلوییجی بوفون کمک کنند که دقایق بسته نگه داشتن دروازه اش را افزایش دهد، اشتباهاتشان زیاد شد و به سبز و مشکی ها اجازه دادند که از توانایی هجومی شان با وجود اینکه فاقد کیفیت لازم بودند استفاده کنند. با اینکه اصلا قانع کننده نیست، اما عین این واقعیت که یووه می تواند پیروزی های سخت را هم ممکن کند آنها را از بقیه ی تیم های سری آ جدا کرده است.

امتیازات بازیکنانی که بیش از ۲۰ دقیقه در زمین بوده اند :

بوفون: 7، قابل اعتماد، معتبر و همیشه حواس جمع، او واکنش های مورد نیاز برای اینکه یوونتوس را در این فرم فوق العاده نگه دارد انجام داد، 926 دقیقه در سری آ شکست نخورده است و تنها به 4 دقیقه بیشتر نیاز دارد.هوداران به تشویقش پرداختند ، هم تیمی ها ، دروازبان تیم رقیب در انتهای بازی به او تبریک گفتند و به قول آلگری : «این رکورد چیزی به بزرگی او اضافه نمی کند و تنها تاجی بر سر دوران حرفه ای فوق العاده اوست.»

بارزالی: 6، او در کناره ی چپ زمین به خوبی حرکات رو به جلو انجام میداد و یک گزینه ی تاکتیکی پیش روی بازیکنان صاحب توپ قرار می داد و همچنین وقتی خوان کوادرادو حمله می کرد پوشش مورد نیاز را ایجاد می کرد، او قابل اعتماد و مستحکم است.

بونوچی: 7، وقتی وحشت زده می شود، تمام تیم مضطرب خواهند شد، اما او یکی از بهترین های دنیاست و همیشه دستی در توقف تیم حریف دارد

روگانی: ‌6، یک عملکرد خوب از بازیکن جوان یووه که در کنار بونوچی به نظر آسوده تر می رسید، توانایی او در نبرهای هوایی به کمک یووه آمد و در عین حال زیر پرس خونسرد بود.

کوادرادو: ‌7، بازیکنی که همزمان آدم را دچار احساسات مختلفی می کند، پاس های غیر دقیق و تصمیم گیری های اشتباهش بسیار کلافه کننده است، اما او در یک لحظه حرکتی عالی می کند و باعث می شود فراموش کنیم. او با سرعت حرکت کرد و یک پاس گل بی نقص به دیبالا داد. او شاید همیشه جزء بهترین بازیکنان نباشد، ولی همواره می تواند در یک ثانیه جادو کند.

خدیرا: 6، یک بازیکن سخت کوش که در پوشش مناطق مختلف و انجام فرارهای صحیح و به موقع بهتر عمل می کند، یک متفکر شگفت انگیز، همیشه فضاها را به درستی پوشش می دهد، اما دائما به خاطر عدم آمادگی بدنی توپ و به دنبالش موقعیت را از دست می داد.

مارکیزیو: 7، یک جنگجو، او به خوبی زمین را پوشش داد، توپ را پس گرفت و بازی را پخش کرد. عبور کردن از اون غیر ممکن است و برای کمک به دفاع حیاتی است، عملکرد او در حفظ جریان بازی شگفت انگیز است.

آساموا: 6، در ابتدای بازی وقتی مالکیت توپ را داشت افتضاح بود ، در نهایت توانست در بازی پیش برود و بهتر شود، به خوبی جنگید و در فضاها به درستی جاگیری می کرد و مومنتوم بازی را حفظ کرد.

ساندرو: 6، به خوبی برابرش دفاع کردند اما باز هم گزینه هایی در حمله ارائه داد.

دیبالا: 8، استعداد او الهام بخش است، گلی که زد قطعه ای از زیبایی بود و از آنهاست که بارها و بارها می توان تماشایش کرد. او را یک لحظه صاحب توپ کنید و به ندرت ناامیدتان می کند.از طرف هافبک ها به اندازه ی کافی حمایت نمی شد، مجبور بود گاهی خیلی عقب بیاید و این گزینه های یووه در جلو را محدود می کرد.

مانژوکیچ: 7، او برای هر توپی می جنگد و برای پیروزی همواره بی قرار است، اما به قول آلگری او بیش از حد در تمام نقاط زمین درگیر است و توانایی اش برای سرحال بودن در محوطه ی جریمه ی حریف را محدود می کند.

تعویضی ها:

موراتا: از انرژی اش برای اینکه ساسولو را به عقب زمین براند و جلوی حمله شان را بگیرد استفاده می کرد.

پوگبا: جاگیری های خوبی داشت و خلاقیت را به تیم اضافه کرد.

لیختشتاینر: اصلا مهلتی پیدا نکرد تا بتواند تفاوتی رقم بزند.

برچسب‌ها: بوفون یوونتوس کالچو سری آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

331 Juventus F.c1394/12/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi