خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,185

باشگاه پرسپولیس:اگر هواداران ما زودتر بیایند،90 درصد سکوها

باشگاه پرسپولیس:اگر هواداران ما زودتر بیایند،90 درصد سکوها
باشگاه پرسپولیس چگونگی تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی ر ا بر اساس زمان حضور هواداران دو تیم دانست.

در نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس – تراکتورسازی، به باشگاه اعلام شد، 25 درصد ظرفیت مجموعه ورزشی آزادی به هواداران تراکتورسازی اختصاص می یابد، مگر اینکه هواداران پرسپولیس زودتر سکوهای مربوط به خود را پر کنند.

بر اساس این گزارش، در جلسه هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس با تراکتورسازی که امروز در سازمان لیگ برگزار شد، به باشگاه پرسپولیس اعلام گردید، در صورتی که هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه مراجعه کنند و سکوها خالی باشد، تا 25 درصد ظرفیت ورزشگاه به تماشاگران تراکتورسازی اختصاص می یابد.

به این ترتیب پرسپولیس در صورتی می تواند از 90 درصد سهمیه قانونی خود استفاده کند که هواداران پرسپولیس زودتر در ورزشگاه حاضر شوند چون اولویت بر اساس زمان حضور تماشاگران خواهد بود. ضمن آنکه با توجه به رایگان بودن حضور در ورزشگاه، برای پرسپولیسی های عضو باشگاه هواداران در سامانه 3090 این احتمال وجود دارد که با پر شدن ظرفیت، بعضی مراجعان امکان حضور در ورزشگاه یا حداقل فرصت استفاده از حضور رایگان را از دست بدهند.

در این جلسه که نماینده AFC نیز حضور داشت، ناظر صحبت ها و تصمیم گیری ها بود، تعیین شد تیم فوتبال پرسپولیس با پوشاک قرمز و تیم تراکتورسازی با رنگ سفید در میدان حاضر شوند. دروازه بان ها نیز به ترتیب مشکی و سبز می پوشند.

برچسب‌ها: پرسپولیس تراکتور هواداران ای اف سی ورزشگاه آزادی سامانه 3090

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

228 بارسلونا 66661394/12/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi