خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,109

رونالدو: احتمال بازی در بارسلونا را هم رد نمی کنم!

رونالدو: احتمال بازی در بارسلونا را هم رد نمی کنم!
کریستیانو رونالدو تا سال 2018 با رئال مادرید قرارداد دارد و به رغم اینکه به بهترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شده ، گمانه زنی هایی مبنی بر احتمال جدایی او از باشگاه اسپانیایی وجود دارد . رونالدو نسبت به بازگذاشتن گزینه ها برای آینده اش واقعاً جدی است و می گوید حتی بارسلونا و رقیبان تیم منچستر یونایتد نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

به گزارش تابناک ورزشی ، کریستیانورونالدو روز پنجشنبه در مصاحبه با آسشویتدپرس گفت می داند بازی برای این باشگاه ها بسیار پیچیده است اما در فوتبال چیزی قطعی نیست، بنابراین او درها را به روی هیچ تیم یا لیگی نمی بندد. او با مکثی طولانی گفت: «این تصمیم کمی سخت تر است اما... چیزهایی وجود دارد که شما از قبل درباره آنها ایده ای دارید، که روزی بازی برای بارسلونا تقریباً غیرممکن خواهد بود، یا بازی کردن برای تیمی انگلیسی غیر از منچستریونایتد بسیار پیچیده است اما این 100% تضمین شده نیست که هیچوقت آن را تجربه نکنید. همانطور که قبلاً گفته ام، در فوتبال هیچ چیز قطعی نیست. همه احتمالات و همه لیگ ها باز هستند. شاید در رئال مادرید به دوران بازی خود پایان دهم. فقط می خواهم صادق باشم. نمی دانم فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر 75% مطمئن بودم می گفتم، بنابراین مشکلی نخواهد بود اما الان هیچ ایده ای ندارم.»

رونالدو: احتمال بازی در بارسلونا را هم رد نمی کنم!

وی در ادامه افزود: در حال حاضر نمی توانم بازی در لیگ آمریکا را تصور کنم، اما این برای حال حاضر است. همیشه پاسخ دادن به برخی سؤالات سخت است چون نمی دانیم که فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد. و به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای، این همیشه نامعلوم است، بنابراین ترجیح می دهم تا در حال حاضر زندگی کنم. شرایط کنونی خوب است و من از بودن در رئال مادرید لذت می برم اما تا چند سال دیگر نمی دانم که چگونه فکر خواهم کرد.

رونالدو 30 ساله جدایی در آینده ای نزدیک مثلا تابستان پیش رو را رد می کند:« زمانی که به اتمام مدت قراردادم نزدیک شدیم، تصمیم خواهم گرفت که در رئال مادرید بمانم یا به باشگاه دیگری بروم یا طی چند سال به دوران بازی خود پایان دهم. این طبیعی است. به همین دلیل است که نگران نیستم، چون می دانم که هر چیز آغاز و پایانی دارد. برای آن آماده ام. آماده ام تا در رئال مادرید بمانم، برای جدایی و بازنشستگی به موقع نیز آماده ام. این بخشی از کار من است.»

برچسب‌ها: کرستیانو رونالدو رئال مادرید بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

58 14

812 برزیل123451394/09/20

بآیرمونیخ-آلمان: رونالدو حتا نگاه به بارسا نمیکنه چه برسه به رفت خ

21 آذر (10:23)


^mes Rafsanjan^: به نظر شما کسی میفهمه این فتوشاپه

21 آذر (01:31)


21 آذر (01:24)


رئال 2004: دروغه

21 آذر (00:28)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi