خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,214

بازگشت ناواس به تمرینات رئال مادرید؛ امکان حضور در الکلاسیکو

بازگشت ناواس به تمرینات رئال مادرید؛ امکان حضور در الکلاسیکو
کیلور ناواس به تمرینات تیمی رئال مادرید، پس از این که مصدومیت وی باعث شد که در دو دیدار برای تیم رئال مادرید حضور نداشته باشد، بازگشت. حال امکان حضورش در ال کلاسیکو قوت گرفته است.
طرفداری- به گزارش AS، کیلور ناواس به تمرینات رئال مادرید بازگشته و امکان حضور وی در ال کلاسیکو قوت گرفته است.مصدومیت این دروازه بان که باعث شد او در برابر تیم های لاس پالماس و سویا به میدان نرود، بر طرف شده است و وی به صورت عادی در تمرینات حضور دارد.
کیلور ناواس در جریان دیدار تیم های رئال مادرید و پی اس جی در پاریس، دچار مصدومیت شد و توانست هم چنان تا دور روز بعد از دیدار تیم های رئال مادرید و سلتا به کار خود ادامه دهد، اما درد ناشی از مصدومیت وی بازگشت و او بازی تیم رئال در برابر تیم لاس پالماس را از دست داد. رافا بنیتز از وی در دیدار برگشت دو تیم رئال مادرید و پی اس جی استفاده کرد با وجود این که او قادر به زدن ضربات دروازه نبود و به جای او راموس این کار را انجام می داد. از آن زمان وی در حال تمرین در باشگاه می باشد و آماده برای حضور در ال کلاسیکو می شود.

برچسب‌ها: رئال مادرید ایران ناواس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

332 بایرمونیخ قم1394/08/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi