خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,455

محمد خاکپور سرمربی تیم امید ایران می‌ماند

محمد خاکپور سرمربی تیم امید ایران می‌ماند
تنها چند روز پس از کناره‌گیری محمد خاکپور، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر بیست و سه سال ایران، اعلام شده است که او به فعالیت خود در این تیم ادامه خواهد داد.

این موضوع پس از برگزاری نشست علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال با کادر فنی تیم امید اعلام شد.

آقای کفاشیان پس از این جلسه اعلام کرد: "خاکپور و کادر فنی این تیم به کارش ادامه خواهد داد تا در رقابتهای قهرمانی آسیا موفق ظاهر شود و بتواند سهیمه المپیک را کسب کند."

این در حالی است که پیشتر آقای کفاشیان احتمال داده بود که یکی از افراد حاضر در کادر فنی تیم امید به عنوان جانشین محمد خاکپور انتخاب شود.

محمد خاکپور بعد از پایان نشست با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: "در ماجرای استعفایم به دنبال باج خواهی و یا مسائل مالی نبودم و تنها هدفم این بود که شان مربی ایرانی حفظ شود."

"امروز نظراتم را به کفاشیان گفتم و اهم آنها این بود که کادر فنی من باید تا امروز قراردادشان امضا می شد که نشده است. اینکه یک سال کار کرده باشند ولی قرارداد نداشته باشند،حرفه ای نیست."

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: "یکی از دلایلی که باعث شد این تصمیم را بگیرم این بود که برخی بندهای قراردادم تحقیرآمیز بود."

او در اینباره توضیح داد که انتقاد او از نحوه تنظیم پیش‌ قراردادهاست که در فدراسیون تنظیم می‌شد و سپس برای امضا به اعضای کادر داده می‌شد.

"در یک سال گذشته تقاضا داشتم و گفته‌ام که در قرارداد باید دو طرف باشند نه اینکه قرارداد در فدراسیون تنظیم شود و برای امضا به مربی داده شود. این کار حرفه‌ای نیست. فکر می‌کنم این کار تحقیر آمیز است."

برچسب‌ها: خاکپور محمد خاکپور تیم امید المپیک کفاشیان قرارداد استعفا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

58 1

399 سوباسا1394/07/27

28 مهر (23:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi