خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

آث میلان فاتح دربی دلامادونینا شد

آث میلان فاتح دربی دلامادونینا شد
دربی معروف شهر میلان این بار نه در سن سیرو که در ورزشگاه شنزن سیتی چین برگزار شد و با برتری 1-0 میلان برابر اینتر به اتمام رسید.
آث میلان فاتح دربی دلامادونینا شد
به گزارش "مستر90"، اولین بازی از تورنمنت سه جانبه چین که بین تیم های میلان و اینتر برگزار شد، با برتری روسونری ها به اتمام رسید. هر دو تیم در این بازی از بازیکنان تازه وارد خود استفاده کردند. در اینتر کندوگبیا و مونتویا و در میلان نیز کارلوس باکا و برتولاچی به میدان رفتند.

ترکیب اولیه دو تیم، تلفیقی از بازیکنان دخیره و ثابت بود اما بازی شکل زیبا و جذابی داشت. نیمه اول در حالی بدون گل به اتمام رسید که تقریبا دو تیم شانس های برابری برای گلزنی داشتند. در نیمه دوم این میلان بود که در دقیقه 62 توسط فیلیپ مکسس به زیبایی هرچه تمام تر صاجب گل برتری شد.

کرنر ارسالی بوناونتورا را مکسس از بیرون محوطه جریمه، با یک ضربه سرضرب و تماشایی به قعر دروازه اینتر فرستاد. در ادامه، اینتری ها تلاش فراوانی برای جبران گل خورده کردند اما موفق به انجام این مهم نشدند. در دقیقه 92، هزنانز این فرصت را داشت تا کار را به تساوی بکشاند اما ضربه او از درون محوطه جریمه به بیرون رفت تا میلان برنده این دربی شود. بازی بعدی این تورنمنت بین رئال مادرید و میلان خواهد بود.

برچسب‌ها: ایتالیا دربی دلامادونینا آث میلان اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

527 آ.ث.کوردستان1394/05/03

3 مرداد (20:24)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi