خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

باشگاه یوونتوس اعلام کرد پل پوگبا هافبک این تیم فروشی نیست.

باشگاه یوونتوس اعلام کرد پل پوگبا هافبک این تیم فروشی نیست.
به گزارش پایگاه اینترنتی گل ، این در حالی است که باشگاه بارسلونا طی چند وقت اخیر به شدت به دنبال جذب این ملی پوش فرانسوی بود و پیشنهادهایی نیز در این ارتباط به یووه ای ها ارائه کرده بود.
با این حال جوزپه ماروتا مدیر باشگاه یوونتوس در این باره اعلام کرد : «هر کس علاقمند به جذب پوگبا است باید با یوونتوس مذاکره کند نه با مینو رایولا مدیر برنامه های این بازیکن.با این حال پوگبا فروشی نیست».
پل پوگبا که 22 سال سن دارد به جز بارسلونا مشتریان دیگری مانند چلسی ، منچستر سیتی و پاری سن ژرمن دارد. این بازیکن فرانسوی تا سال 2019 با یوونتوس قرارداد دارد.
چندی پیش باشگاه بارسلونا هیئتی را به ریاست آریدو برایدا Ariedo Braida مدیر بخش بین الملل این باشگاه برای مذاکره با یوونتوسی ها فرستاد و آنها پیشنهاد 80 میلیون یورویی برای جذب پوگبا ارائه کردند که این پیشنهاد با مخالفت سران بیانکونری مواجه شد.
ماروتا گفت : «ما طی ماه های اخیر با بارسا مذاکره کردیم.ما کارهای جدی زیادی را به شیوه ای صحیح که باید بین دو باشگاه با تاریخ طولانی و اهمیت زیاد در فوتبال جهان صورت بگیرد ، انجام دادیم».
وی افزود : «پس از دیدارهایی که داشتیم ، شرایط بین بارسا و یوونتوس کاملا روشن است.بارسا پیشنهادی داد و ما پاسخ آن را دادیم.بارسا به هیچ عنوان نمی تواند قراردادی منعقد کند و یووه نیز به دنبال فروش پوگبا نیست».
باشگاه بارسلونا که از سوی فیفا با محرومیت در نقل و انتقالات روبروست تا ژانویه سال 2016 میلادی قادر نیست به طور رسمی بازیکنی را جذب کند.

برچسب‌ها: بارسلونا یوونتوس پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

535 اف سی آزلگرونا1394/04/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi