خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,671

لو: وولفسبورگ پتانسیل تبدیل شدن به قدرت دوم المان را دارد.

لو: وولفسبورگ پتانسیل تبدیل شدن به قدرت دوم المان را دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بر این باور است که نایب قهرمان این فصل بوندس‌لیگا با کنار زدن دورتموند، حالا رقیب اصلی سرخپوشان مونیخی شده‌ است.

به گزارش ورزش11 ، تیم فوتبال ولفسبورگ که هدایتش را دیتر هکینگ بر عهده دارد فصل اخیر بوندس‌لیگای آلمان را با 10 امتیاز اختلاف نسبت به بایرن‌مونیخ و کسب عنوان نایب قهرمانی به پایان برد و شنبه شب هم در فینال جام حذفی آلمان با شکست 3 بر یک دورتموند فاتح جام حذفی آلمان شد تا نشان دهد که می‌تواند تبدیل به رقیب اصلی باواریایی‌ها در رقابت‌های داخلی بشود.

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان که بدنه اصلی این تیم را بر اساس بازیکنان بایرن‌مونیخ شکل داده و تیمش را به قهرمانی جام جهانی 2014 برزیل رساند, در گفت‌و‌گو با نشریه «بیلد» آلمان گفت: ولفسبورگ پتانسیل تبدیل شدن به قدرت دوم فوتبال آلمان پس از بایرن‌مونیخ را دارد.

کلاوس آلوفس، مدیر ورزشی تیم فوتبال ولفسبورگ هم اظهار داشت: چالش اصلی ما رقابت با بایرن‌مونیخ است. ما حالا نایب قهرمان بوندس لیگا و قهرمان جام حذفی هستیم.

ولفسبورگ در ماه ژانویه 2015 با پیروزی 4 بر یک مقابل بایرن مونیخ سنگین ترین شکست این تیم را در شش فصل اخیر رقابت‌های بوندس‌لیگا به ثبت رساند.

برچسب‌ها: یواخیم لوو المان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

240 اف سی آزلگرونا1394/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi