خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,225

رسمی: کیکو کاسیا به رئال مادرید پیوست

رسمی: کیکو کاسیا به رئال مادرید پیوست
به گزارش "مستر90"، ساعتی پیش رسانه های اسپانیا خبر از توافق دو باشگاه اسپانیول و رئال مادرید برای انتقال کاسیا داده بودند و دقایقی پیش رئیس باشگاه اسپانیول در نشستی خبری، ضمن تایید این خبر گفت که امروز صبح کار انتقال کاسیا به رئال نهایی شده است.

قرارداد این بازیکن 5 ساله به ارزش 6 میلیون یورو خواهد بود. این دروازه بان فردا راهی استرالیا خواهد شد تا به اردوی رئال اضافه شود. او با بخشیدن بخشی از طلب خود از سال گذشته، کار پیوستنش به رئال را سرعت بخشید.

رئال مادرید پس از جدا شدن ایکر کاسیاس و متوقف شدن مذاکرات با منچستریونایتد برای انتقال دخیا، پروسه جذب کاسیا را با جدیت بیشتری پیگیری کرد و در نهایت امروز موفق شد این دروازه بان 28 ساله را بصورت قطعی خریداری کند. این البته در شرایطی است که بنا بر ادعای رسانه های اسپانیایی، حتی پیوستن کاسیا نیز پروسه جذب دخیا از سوی باشگاه رئال مادرید در این تابستان را متوقف نمی کند.

برچسب‌ها: کاسیا رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

156 .بیانکونری.1394/04/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi