خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,117

تفاوت بارسا و رئال در خداحافظی ژاوی و کاسیاس

تفاوت بارسا و رئال در خداحافظی ژاوی و کاسیاس
چندصد هوادار رئال مادرید دوشنبه در مراسم خداحافظی رسمی ایکر کاسیاس از این تیم، خواهان استعفای فلورنتینو پرس از ریاست این باشگاه شدند.

چندصد هوادار رئال مادرید دوشنبه در مراسم خداحافظی رسمی ایکر کاسیاس از این تیم، خواهان استعفای فلورنتینو پرس از ریاست این باشگاه شدند. رئال این مراسم را بعد از آن برگزار کرد که کنفرانس خبری روز یکشنبه کاسیاس با انتقادات زیادی روبه‌رو شد؛ کاپیتان و دروازه‌بان رئال مادرید به تنهایی مقابل خبرنگاران نشست و نتوانست جلوی احساساتش را بگیرد و گریه کرد.

کاسیاس 34 ساله تیم محبوب دوران کودکی‌اش بعد از 16 سال بازی برای تیم اول این باشگاه ترک کرد، دوشنبه در کنار پرس در VIP ورزشگاه حاضر شد و بعد از خواندن یک متن کوتاه به زمین رفت و با هواداران خوش و بش کرد و از آنها بابت همه حمایت ها تشکر کرد.

هواداران خواستار استعفای پرس شدند و بعد از اینکه کاسیاس و پرس وارد شدند همین درخواست را تکرار کردند و سپس کاسیاس را در کنار 19 جامی که با رئال برده بود، ایستاده تشویق کردند.

والدین کاسیاس گفته بودند پرس او را مجبور به ترک رئال کرده اما رییس باشگاه گفت از کاسیاس دعوت کرده تا درباره این مسائل و اطلاعات غلطی که منتشر شده بود، شفاف‌سازی شود. پرس گفت: «ایکر از جمع ما می‌رود چون این خواسته خود او است. هیچ کس در رئال مادرید از او نخواسته از تیم برود. شما باید مراقب اسطوره‌های خود باشید و ایکر یکی از آنها است. ما می‌خواهیم یک بازی دوستانه خداحافظی برای او ترتیب دهیم که احتمالا برابر پورتو خواهد بود. در دو سال اخیر فشار زیادی به او وارد شد به همین دلیل اگرچه دوست داشتم او فوتبالش را اینجا به پایان برساند اما مجبور هستم به تصمیم او احترام بگذارم.» کاسیاس در حالی که لبخند به لب داشت و دو بار با پرس دست داد، به ادعای والدین خود پاسخی نداد.

با وجود عصبانیت برخی هواداران، بعید است این وضعیت تداوم داشته باشد و خطری پرس، را تهدید می کند که در دومین دوره ریاست خود بر مادرید است.

به هر حال تفاوت میان خداحافظی کاسیاس با دوست و هم‌تیمی‌اش در تیم ملی اسپانیا وجود دارد. ژاوی بارسلونا را در وضعیت بهتری ترک کرد. این در حالی بود که باشگاه و هواداران بارسلونا خواهان ماندن ژاوی در بارسا بودن اما خود او در یکی از کنفرانس های خبری خود اعلام کرده بود که دیگر زمان میدان دادن به جوان تر ها فرا رسیده است.
ژاوی 35 ساله در پایان فصل گذشته به تیم قطری السد رفت و هواداران، مقامات باشگاه و هم‌تیمی‌هایش در نیوکمپ در مراسم خداحافظی‌اش حضور داشتند علاوه بر خانواده دوستانش نیز در کنار جام‌‌های متعدد او با آبی و اناری‌پوشان دیده می‌شدند.

برچسب‌ها: بارسلونا ژاوی کاسیاس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

394 زریبار اف سی1394/04/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi