خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

توقف پرسپولیس مقابل گنجلربیرلیگی

توقف پرسپولیس مقابل گنجلربیرلیگی
پرسپولیس در نخستین دیدار دوستانه پیش از فصل جدید مقابل حریف ترکیه‌ای خود متوقف شد.

آفتاب :تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی تدارکاتی خود در اردوی ترکیه عصر امروز به مصاف گنجلر بیرلیگی رفت که این بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس در این بازی با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، رامین رضاییان، بابک حاتمی، رضا نورمحمدی، کمال کامیابی نیا، مهرداد کفشگری، رضا خالقی فر،‌ مهدی طارمی، امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده به مصاف حریف خود رفت.

در نیمه نخست مهم‌ترین اتفاق بازی ضربه پنالتی‌ای بود که برای تیم ترکیه‌ای به دست آمد اما ضربه پنالتی این بازیکن به تیر دروازه پرسپولیس خورد و گل نشد.

در ادامه بازی، دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر به وجود آوردند اما مهاجمان نتوانستند از فرصت‌های به دست آمده استفاده کنند.

در این بازی کادر فنی به دلیل آسیب دیدگی امکان استفاده از هادی نوروزی، احمد نورالهی و ماریچ را نداشت. در غیاب نوروزی، رضا نورمحمدی بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

حدود 200 تماشاگر از این بازی که در ورزشگاه اختصاصی گنجلر بیرلیگی برگزار شد، دیدن کردند. از نکات جالب این بازی حضور حدود 40 طرفدار پرسپولیس بود که با وجود عدم تبلیغات برای این بازی به هر طریق کسب اطلاع کرده و برای تشویق سرخپوشان در محل حاضر شدند. مسئولان تیم گنجلربیرلی از اینکه تیم پرسپولیس در زمین آن ها چنین هوادارانی دارد تعجب کرده بودند.

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران دیدار تدارکاتی پرسپولیس توقف گنجلربیرلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

244 جیلیوس1394/04/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi