خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

کاندیدهای بارسا با حفظ توران موافقت کردند/ آنها بر سر انتقا

کاندیدهای بارسا با حفظ توران موافقت کردند/ آنها بر سر انتقا
هر 4 نامزد انتخاباتی ریاست باشگاه بارسلونا توافق کردند در صورت برنده شدن در انتخابات، آردا توران را در نیوکمپ نگه دارند.

به گزارش کاپ، آردا توران، هافبک فصل پیش اتلتیکو مادرید چند روز پیش با بارسلونا قرارداد امضا کرد اما به موجب بندی که در قرارداد او گنجانده شده است، در صورتیکه رئیس آینده بارسا با این انتقال مخالف باشد، قرارداد او فسخ می شود و این بازیکن باید بار دیگر به تیم سابقش باز گردد. اما 4 کاندیدای انتخابات ریاست بارسا که 3 روز دیگر برگزار می شود، در یک برنامه تلویزیونی، موافقت خود را با این خرید ابراز کرده اند و این بازیکن ترکیه ای ماندنش در نیوکمپ قطعی خواهد بود.

جوزپ بارتومئو، خوان لاپورتا، تونی فریکسا و آگوستی بندیتو، 4 نامزد ریاست کاتالان ها هستند.

با این حال این 4 نفر در خصوص انتقال پل پوگبا، هافبک یووه به بارسلونا با هم، هم عقیده نبودند. لاپورتا در این دیدار اعلام کرد با مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا آشنایی دارد و در زمان انتقال زلاتان با او همکاری کرده است. و بنابراین برای خرید پوگبا مشکل چندانی نخواهند داشت.

اما بارتومئو در جواب او گفت: من به یاد دارم در انتقال زلاتان ، باشگاه 54 میلیون یورو ضرر کرد. به علاوه اینکه، من با مدیر یووه صحبت کرده ام و او به من گفته پوگبا فروشی نیست.

برچسب‌ها: اسپانیا لالیگا بارسلونا آردا توران خوان لاپورتا جوزپ بارتومئو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

362 سجاد13761394/04/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi